Administrativ medarbejder til Omsætning og Transport af dyr

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vores nye servicemindede, kvalitetsbevidste og selvstændige kollega, som kan samle trådene for enheden?

Omsætning og Transport af dyr søger en kollega, som kan løfte enhedens praktiske og administrative opgaver. I det daglige skal du arbejde tæt sammen med en kollega fra vores nabokontor, Dyresundhed, i et forkontor/administrativt sekretariat, hvor I i fællesskab løfter opgaver i de to kontorer.

Vores administrative kollegaer har til opgave at sikre at dagligdagen i enheden fungerer med pasning af enhedspostkasser, opsætning og vedligehold af arbejdsstationer, kvalitetssikring af journalisering, tidsregistrering mv. Derudover løses også lettere sagsbehandlingsopgaver. Som administrativ kollega forventer vi, at du løser dine faste daglige administrative opgaver med stor kvalitetsbevidsthed samtidig med, at du håndterer de mangeartede ad hoc-opgaver, som opstår i løbet af dagen. Hverdagene er afvekslende med stor variation i opgaverne og kontakt med mange kollegaer.

Opgaverne omfatter blandt andet:
• Bemande enhedens postkasser og videredistribuere elektronisk post
• Kvalitetssikring af journalisering og tidsregistrering
• Lettere sagsbehandling
• Bestilling af rejser og rejseafregninger
• Fakturering
• Opsætning af arbejdsstationer, vedligeholdelse og fejlmeldinger vedr. it og faciliteter
• Kalenderstyring, mødeplanlægning – og forberedelse

Din personlige profil:
• Du er glad og smilende og sætter pris på en stor kontaktflade i løbet af arbejdsdagen.
• Du har gode samarbejdsevner, er positiv, fleksibel og engageret i dine opgaver.
• Du har gode IT-kompetencer, herunder erfaring med ESDH og er ikke bange for at prøve dig frem, når du skal lære nyt.
• Du har erfaring med Office pakken.
• Du har gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner.
• Du læser og forstår engelsk.
• Du trives i en travl og afvekslende hverdag.

Kan du genkende dig selv i ovenstående, og har du en administrativ uddannelse og/eller erfaring fra lignende stilling i det offentlige, så tilbyder vi til gengæld et job i enhed med uformel omgangstone og mange forskellige opgaver. Vi sørger for god oplæring, så du hurtigt føler dig klædt på til at varetage opgaverne.

Om os
Omsætning og Transport af dyr består af ca. 22 medarbejdere fordelt i 2 teams, 1 sektionsleder og 1 enhedschef. Enheden arbejder med at sikre dyresundhed og dyrevelfærd i forbindelse med indførsel, samhandel og transport af levende dyr og avlsmaterialer. Kerneopgaven ligger i krydsfeltet mellem forvaltning og policy og en vigtig opgave er at understøtte Fødevarestyrelsens udførende kontrolenheder. Vi har mange samarbejdspartnere internt i styrelsen, i departementet og eksternt. Arbejdsmiljøet i Omsætning og Transport af dyr er præget af stor kollegial sammenhængskraft og godt humør. Vi løser opgaver selvstændigt og ansvarligt, men med et stærkt fokus på fællesskabet.

Vi er placeret i Glostrup tæt på s-togstationen, C99 Supercykelstien og letbanen tæt ved i fremtiden. Kommer du I bil, har vi desuden gode parkeringsforhold.

Hvornår skal du starte
Ansættelse vil være pr. 1/3-2024. Vi forventer, at holder samtaler den 15. januar 2024.

Løn- og ansættelsesvilkår
Fuldtid eller eventuelt en deltidsstilling på 30 timer/ugen. Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it medarbejdere (HK). Der vil være mulighed for tillæg efter kvalifikationer.

Arbejdstiden skal tilrettelægges mellem 8.30 og 16 og i samarbejde med kollegaer under hensyntagen til pasning af postkasser. Der vil være mulighed for at arbejde hjemmefra i mindre omfang efter styrelsens retningslinjer.

Din ansøgning
Vi glæder os til at modtage din ansøgning sammen med CV, kopi af eksamensbevis og eventuelt andre relevante bilag via vores rekrutteringssystem på fvm.dk/job senest den 9. januar 2024.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte sektionsleder Sanne Bro på telefon 7227 6936.

Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri betragter mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Fødevarestyrelsen, Glostrup, Stationsparken, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5955696

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet