Analytisk datahaj (fuldmægtig, special- eller chefkonsulent) til Byggeri København

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du skarp til økonomistyring, tal og databehandling?

København er i en rivende udvikling og byens vækst betyder, at der i de kommende år skal opføres velfærdsbyggeri i et stort omfang. Du vil komme til at være med til den økonomiske porteføljestyring af vores knap 200 projekter og understøtte præcise prognoser af vores årlige omsætning på ca. 2 mia. kr. Det bliver spændende!

Om stillingen
Økonomistyring og databehandling er omdrejningspunktet i stillingen – vi søger en analytisk tænkende datahaj, der fra et økonomisk porteføljestyringsperspektiv bl.a. skal:

  • videreudvikle Byggeri Københavns økonomiske porteføljestyring
  • bruge Power BI, SAP og Excel mv. til at analysere og videreformidle viden om vores portefølje af byggeprojekter
  • udvikle værktøjer og strategier til controlling af projekter på porteføljeniveau
  • gennemføre ad hoc dataindsamling og analyseopgaver på økonomiområdet og medvirke til økonomistyringen på porteføljeniveau for hele Byggeri København
  • i samarbejde med dine kollegaer løbende arbejde med vores portefølje på tværs og medvirke til løbende professionalisering og forbedring af vores økonomistyringsværktøjer
  • udarbejde arbejdsgange og retningslinjer for styring på projektniveau, der skal understøtte ensrettet og høj kvalitet
Om os
Vi er ca. 110 medarbejdere, som er ansvarlige for ca. 200 igangværende byggeprojekter. Du bliver en del af Økonomi, hvor vi er 12 medarbejdere. Du vil få en samarbejdsflade med de øvrige stabsfunktioner, byggeprojektledere og Byggeri Københavns ledelsesgruppe.

Om dig
Du har stor interesse for økonomistyring, et udtalt styringsgen og lyst til at sætte din viden og evner i spil for Byggeri København. Du kommer til at arbejde med SAP, Excel og Power BI og skal medvirke til styringen af en af Danmarks største porteføljer af byggeprojekter.

Vi forventer, at du har en økonomisk samfundsvidenskabelig uddannelse på kandidatniveau som cand.polit., cand.oecon., cand.merc. eller tilsvarende.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • arbejder struktureret og kan bevare overblikket over mange opgaver
  • har øje for detaljen og med grundighed sikrer dig, at tallene altid stemmer
  • brænder for at forbedre den daglige opgaveløsning, så den bliver effektiv, fjerner unødvendig administration og minimerer fejlkilder
  • kan indgå i et konstruktivt samarbejde med økonomi-kollegaer og byggeprojektledere mv.
  • har gåpåmod og sætter pris på faglig udfordring og udvikling
Dine konkrete arbejdsopgaver vil blive tilpasset din profil. Du kan enten være nyuddannet med stort drive og lyst til styring, eller du kan være erfaren og sætte dine kompetencer i spil til videreudvikling af vores porteføljestyring. Vi har store ambitioner for vores styring, og uanset din baggrund og erfaring vil du få mulighed for at vokse fagligt og sætte dit præg på Københavns udvikling.

Vi tilbyder
Et spændende arbejde med stor mulighed for selvstændigt ansvar. Vi lægger vægt på din udvikling – både formel kompetenceudvikling gennem kurser mv. og uformelt gennem udvikling af og med dine arbejdsopgaver.

Ansættelse vil – afhængig af erfaring – være som fuldmægtig, special- eller chefkonsulent efter gældende overenskomst og efter forhandling med den faglige organisation.

Stillingen er på fuld tid og med mulighed for både fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og for hjemmearbejde.

Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2023. Har du spørgsmål, kan du kontakte økonomichef Frej Leilund på 5162 5966 eller teamkoordinator Daniel Mekonnen på 2939 8703.

Husk både at motivere i din ansøgning hvorfor du gerne vil arbejde i Økonomi i Byggeri København og at vedhæfte eksamensbeviser fra både bachelor- og kandidatdel af dit studie.

Søg via linket senest søndag den 18. juni. 2023
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25 og 26.

Om Byggeri København
ByK er Københavns bygherre. Vi bygger til små og store københavnere – skoler, daginstitutioner, bosteder, idrætshaller og meget andet af det, der får byen til at fungere. Hos os får du ca. 110 målrettede kollegaer, der sammen arbejder for at sikre, at København er en funktionel og indbydende by – også i fremtiden. Mød os på byk.kk.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192158&DepartmentId=18987&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5838457

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet