BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du ambitiøs og ønsker at skabe en karriere inden for et af de højest prioriterede fagområder? Vil du udfordres og have mulighed for at levere stor effekt på både strategisk, operativt og taktisk niveau? Har du et højt drive og stærke analytiske evner? Vil du udfordres til at tage ansvaret for Forsvarskommandoens systemforvaltning?
Så udfordrer vi dig til at søge vores stilling. Lige nu!
Om os
Systemer er en afdeling med seks sektioner, hvoraf Systemforvaltning er den ene. Vi har seks sektionschefer, en håndfuld Næstkommanderende og foreløbigt ca. 80 kolleger. Så her går det stærkt…
Malene som er næstkommanderende ved systemforvaltningssektionen fortæller: ”Hos os har vi et sundt fokus på hvordan sektionen skal udvikle sig, og dermed også hvordan vi som medarbejdere, skal kompetenceudvikles og udfordres.
Sektionschefen gør sig meget umage for at skabe en god arbejdsplads og en kultur hvor medarbejderne trives – selvom det generelle arbejdstempo er intenst.”
Medarbejderne i afdeling Systemer, er både civile og militære, og det giver en særlig dynamik og alsidighed i hverdagens opgaveløsning.
Afdeling Systemer er en relativ ny afdeling, så vi har fokus på at skabe en sund og rummelig kultur, med plads sociale arrangementer, og tid til faglig inspiration og kollega-sparring.
I afdeling Systemer har vi ansvaret for at sikre strømlinet og effektiv forvaltning af koncernens it-systemer. Det betyder at vi varetager, og er en del af, at udvikle driften for koncernens it-systemportefølje.
Nu er det her du tænker…hmm, lyder det ikke ret kedeligt… men vi stiller en garanti på højkant (den største pose Matador-mix) at der er intet kedeligt ved Systemforvaltning, altså i vores sektion.
Dine kommende kollegaer i Systemforvaltning har vidt forskellige baggrunde og karriereveje, men fælles for os alle er, at vi er toppassioneret for vores arbejde, og besidder stor faglighed – og vi håber at du vil passe helt perfekt til os.
Om stillingen
Stillingen er nyoprettet, og det betyder helt konkret for dig, at du får den vildeste oppertunity for at skabe dit eget drømmejob. Tro endelig ikke at vi lader dig gøre det på nemme måde – vi kommer til at stille tilsvarende tårnhøje krav til dig.
Men er du typen (som os andre) der får energi af udfordringer, uforudsigelige arbejdsdage og at agere kaospilot – så er du vitterlig den vi søger.
Så er du nået hertil i læsningen af dette stillingsopslag, så gør os alle den tjeneste, fat tasteturet, og skriv en glødende ansøgning. Vi søger en kollega med stærke analytiske evner og en passion for teknologi.
Som IT-koordinator på Forsvarskommandoens område, stilles der store krav til at bevare overblik og være i stand til, at støtte Forsvarskommandoen og dennes underliggende myndigheder med, at holde styr på deres it-systemportefølje.
Stillingen indbefatter en bred vifte af opgaver til støtte for Forsvarskommandoens samlede it-systemportefølje, hvor du vil styre og koordinerer området, i din daglige tjeneste.
Du vil heraf få en bred kontaktflade både i FMI, FKO og underliggende myndigheder. Vi stiller derfor store krav til din evne til at planlægge og koordinere – også for andre end dig selv.
I din nye stilling, skal du navigere i brændpunktet mellem Forsvarskommandoen, Cyberdivisionen og vores IT-koordinatorer for styrelserne.
Dit hovedansvarsområde bliver den omfattende opgave med at styre og koordinere dataindsamling, behandling og validering af data, der skal danne grundlag for it-handlingsplaner.
Du vil skulle bidrage til at udfærdige handlingsplaner og gennemføre efterfølgende afrapportering. Forsvarsministeriets koncern dækker over et komplekst og foranderligt it-systemlandskab, som du bliver den nye ekvilibrist i.
I sektionen sætter vi faglig udvikling meget højt, og kompetenceudvikling bliver en integreret del af din udviklingsplan. Du vil fra starten blive klædt godt på til at varetage dine opgaver, og på sigt vil du få stor frihed til løsningen af opgaverne, og hvordan du griber dem an.
Om dig
Du er skarp til at skabe og vedligeholde relationer på tværs af myndigheder og styrelser, og kan skabe stærke resultater. Derudover ser vi gerne at du har erfaringer fra sagsbehandling på NIV1/2 og kan formidle budskaber til det strategiske niveau og har erfaring med ledelsesbetjening.
Derudover forestiller ser vi gerne at du kan se dig selv i nedenstående punkter:
• Stor interesse for teknologi i strategisk perspektiv
• Verdensmester i planlægning & koordinering
• Besidder finesse for diskretion og situationsfornemmelse
• Selvstændigt at kunne gennemføre analyser af arbejdsopgaver
• Gode formidlings- og præsentationskompetencer på dansk og engelsk
• Vedholdende, ambitiøs og ikke bange for at stille spørgsmål
• Teknologisk velfunderet
• Trives med at befinde dig ”der hvor tingene sker”
• Træffer beslutninger på baggrund af den viden du har i øjeblikket
• Forstår værdien i en solid teamkultur
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten) eller anden relevant overenskomst.
Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefen major Flemming Næsby Blach, der kan træffes på telefon: 2437 6988.
Hvis du har spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-Konsulent kaptajn Thomas Søren Eskebjerg Krog, Forsvarsministeriets Personalestyrelse på telefon 7281 9159.
Ansøgningsfristen er den 26. juni. Vi afholder løbende samtaler og forventer ansættelse hurtigst muligt.
Du søger via linket. For at kunne komme i betragtning, anmodes du om at vedhæfte ansøgning, CV og uddannelsesbevis.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem diversitet og nytænkning. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Læs mere om Forsvaret som arbejdsplads på www.Forsvaret.dk
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.
FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg 1-5, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=182570&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5851090