Barselsvikar som Business Controller

Profilbillede
dato

Brænder du for at udføre alsidige regnskabsmæssige og administrative arbjedsopgaver? Er du motiveret til at indtage en blækspruttefunktion i et dedikeret og velfungerende team? Så har vi den rette stilling til dig.

Eurofins BioPharma Product Testing Denmark A/S er et verdensførende globalt kontraktlaboratorium på lægemiddelområdet, og vi servicerer den farmaceutiske industri med mikrobiologiske og kemiske analyser, proceskontrol samt rådgiver om laboratorieydelser efter GMP.

Jobbeskrivelse
Vi søger på nuværende tidspunkt en barselsvikar som Business Controller, der også fungerer som blæksprutte med relation til andre funktioner i huset. Stillingen vil primært være beskæftiget med håndtering af fakturering og rapportering. Derudover vil du være bindeled mellem vores site i Glostrup og vores nationale økonomi servicecenter. Facility opgaverne består primært af ansvar for et mindre antal medarbejdere, samt kontakt med eksterne servicepartnere.

Dine arbejdsopgaver vil indeholde:

  • Ansvar for fakturering og intern kontrol heraf.
  • Debitor- og kreditorsupport
  • Omsætningsrapportering til ledelsesgruppe, nationale servicecenter og andre parter i Eurofins-gruppen
  • Adgangskontrol og kontakt med eksterne servicepartnere
  • Lederansvar for mindre antal medarbejdere
  • Indkøb af kontorartikler, mindre IT-udstyr og andet.
  • Andre ad-hoc opgaver indenfor indkøb, finans og Facility.

Derudover vil du løbende skulle asisstere ledelsen, samt servicecenter med forskelligeartede opgaver, især indenfor omsætningsrapportering.

Vi tilbyder
Du bliver en del af en dynamisk og fremadrettet international virksomhed, der er blandt verdens førende laboratorier, hvor effektivitet og kvalitet er i højsædet. Vi har en aktiv personaleforening, som er med til at skabe et godt arbejdsmiljø og styrker vores kollegiale sammenhold. Dertil fokuserer Eurofins på at holde vores medarbejdere sunde og raske, hvorfor vi i 2021 igangsatte en række sundhedsfremmende tiltag, som du har mulighed for, at drage stor nytte af.

Kvalifikationer
Du har læst en relevant videregående uddannelse indenfor økonomi, regnskab eller lignende. Vi lægger vægt på, at du har erfaring med intern koordinering i forhold til fakturering. Dertil er du basisbruger af Excel og kan navigere i Office-pakken. Det vil være en fordel, hvis du har regnskabserfaring indenfor budgethåndtering, fakturering og udarbejdelse af månedspecifikationer. Det er ikke et krav, men det er en fordel, hvis du har erfaring med facility management.

Som person er du struktureret, detaljeorienteret og glad for tal. Du er forholdsvis udadvendt og kan lide at opsøge, samt have kontakt med mange forskellige medarbejdere på en dag. Du er ansvarsfuld og tør påpege overfor vores afdelinger, hvis du finder fejl. Derudover er du omstillingsparat og håndterer uforudsete arbejdsopgaver med en positiv indstilling. Slutteligt er du fleksibel og nyder at tilbyde en hjælpende hånd, når det er nødvendigt.

Yderligere oplysninger
Arbejdstid: Stillingen er på 37 timer om ugen.

Arbejdssted: Ørnebjergvej 1, 2600 Glostrup

Tiltrædelse: 1. juni 2024 og tidsbegrænset indtil den 1. september 2025.

Ansøgning:
Send dit CV, ansøgning og andre relevante dokumenter hurtigst muligt ved at klikke på "søg jobbet" og senest d. 30. juni. Ansøgninger tilsendt på mail vil ikke komme i betragtning. Vi indkalder løbende til samtaler og ansætter, når den rette kandidat er fundet. I forbindelse med rekrutteringsprocessen, vil du blive bedt om at fremvise straffeattest.

For yderligere information om stillingen er du meget velkommen til at kontakte Director of Sales and Business Development Michael Timm på telefon +45 26 86 41 29.

Du kan læse mere om Eurofins og kulturen på vores arbejdsplads på www.eurofins.dk.
 
Vi glæder os til at byde vores nye kollega velkommen.

 

Eurofins Scientific er en international life science virksomhed, som tilbyder et unikt udvalg af analyser til kunder inden for mange forskellige industrier, med det formål at gøre livet og vores miljø mere sikkert, sundere og mere bæredygtigt. Fra den mad du spiser, til vandet du drikker, til medicinen du anvender, arbejder Eurofins sammen med de største virksomheder i verden, for at understøtte, at de produkter virksomhederne udbyder er sikre, deres ingredienser er autentiske og at mærkningen på produkterne er korrekte. Eurofins er verdensledende inden for test af fødevarer, miljø, farmaceutiske og kosmetiske produkter, samt agro-science CRO services.  Eurofins er ydermere en af de globale markedsledere inden for specifikke test og laboratorieservices inden for genomics, farmakologi, retsmedicin, CDMO, avanceret materialevidenskab, samt support til kliniske studier. 

På lidt mere end 30 år er Eurofins vokset fra at været et enkelt laboratorium i Nantes i Frankrig, til at bestå af 61.000 medarbejdere i et netværk af mere end 1000 selvstændige selskaber og 900 laboratorier i over 61 lande. Eurofins tilbyder en portefølje af mere end 200.000 analytiske metoder, til at evaluere sikkerhed, identitet, sammensætning, ægthed, oprindelse, sporbarhed og renhed af biologiske stoffer og produkter. Som en af de førende spillere inden for specialiseret klinisk diagnostisk test, tilbyder vi endvidere vi innovative klinisk diagnostiske testydelser.

I 2022 genererede Eurofins en samlet indtægt på 6,7 milliarder Euro og er i blandt de aktier, som har performet bedst i Europa over de sidste 20 år.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

EUROFINS BIOPHARMA PRODUCT TESTINGDENMARK A/S, Ørnebjergvej, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6032571

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet