Bliv administrativ koordinator i dynamisk videnscenter for neurorehabilitering hos Rigshospitalet

dato

RIGSHOSPITALET

Administrativ koordinator til Videnscenter for Neurorehabilitering

Forestil dig en arbejdsdag, hvor du er en nøgleperson, som binder trådene sammen mellem økonomi og administration i et dynamisk videnscenter.

Dagen bringer spændende udfordringer, som du er klar til at tackle med din skarpe sans for detaljer og din evne til at bevare overblikket og skabe orden. Du opdaterer budgetoversigten og sikrer, at alle fakturaer bliver godkendt til tiden. Du har netop planlagt et vigtigt møde for videnscenterets chef og er allerede i gang med at organisere næste uges opgaver.

Din grundige forberedelse og dit overblik over tallene imponerer hver gang. Og din evne til at skabe struktur i hverdagen på kontoret gør dig til en uundværlig støtte for dine kolleger i teamet. Kan du se dig selv i den rolle? Så læs med - vi har brug for netop dig!



Hvorfor søger vi dig?

Videnscenter for Neurorehabilitering arbejder for at styrke indsatsen for personer med skader på hjerne eller rygmarv. Vi tilbyder blandt andet kurser, webinarer og faglige netværk målrettet fagprofessionelle og forsker i aktuelle emner inden for neurorehabilitering.

Der er meget fokus på vores område, og vi har rygende travlt i vores videnscenter. Derfor har vi brug for en administrativ koordinator, der kan varetage en række af de administrative opgaver, som aktuelt er fordelt på andre medarbejdere, og som kan samle trådene i forhold til økonomi og administration. Vi søger en engageret kollega, som trives med administrative driftsopgaver og samtidig har lyst til at være en del af et videnscenter i rivende udvikling.



Hvilke opgaver skal du varetage?

Som administrativ koordinator i vores voksende videnscenter bliver du en central medarbejder, der skaber orden og struktur i en hverdag præget af alsidige opgaver. Du får mulighed for at anvende din sans for detaljer og dit talent for at systematisere processer i en nyoprettet stilling, hvor du vil få stor indflydelse på dine opgaver og udviklingen af dem.

Som administrativ koordinator hos os, vil du få et spændende job i en mindre enhed, der i løbet af tre år er vokset til det tredobbelte. Vi varetager mange forskellige typer af opgaver, og derfor er det også vigtigt, at du er fleksibel i forhold til at kunne bidrage på flere måder.



Din primære opgave vil være at sikre en god økonomistyring i forhold til den daglige drift af videnscentret, regnskabsmæssig opfølgning på diverse forskningskonti samt løbende budget og regnskab i forbindelse med afvikling af kurser.



Derudover vil der en række administrative opgaver forbundet med personaleadministration, bestilling af varer med mere. Endelig skal du være videnscenterchefen behjælpelig i planlægning og opfølgning på møder.





Eksempler på dine arbejdsopgaver vil være:

  • Løbende økonomistyring på drift og eksterne bevillinger (L-, E- og F-PSP-elementer samt omkostningssted)
  • Godkendelse og anvisning af diverse faktura samt dokumentation
  • Mødeplanlægning, opfølgning, koordinering og referatskrivning
  • Dokumenthåndtering og varetagelse af HR-opgaver (opslag af stillinger, onboardingprogram m.m.)
  • Kalenderstyring for videnscenterchef
  • Bestilling af kontorartikler, varer m.m.
  • Koordinator for forskellige administrative projekter, opgaver og diverse henvendelser


Vi forventer at du:

  • Har en relevant administrativ uddannelse
  • Har et indgående kendskab til Microsoft Office-pakken
  • Superbruger på IT-systemer (som f.eks. C-BAS, Workzone, SAP)
  • Har et godt overblik og følger opgaverne til dørs
  • Er velformuleret, såvel skriftligt som mundtligt
  • Kan arbejde selvstændigt og proaktivt og er i stand til at se, hvor du kan understøtte videnscentrets opgaveløsning
  • Har en positiv indstilling, er serviceorienteret og fleksibel
  • Har stærke samarbejdsevner
  • Kan skabe tillidsfulde relationer og er god til at tale med mange forskellige mennesker


Vi tilbyder:

  • Et job i et spændende videnscenter, hvor alle bidrager til den fælles vision
  • Et udadvendt og meget meningsfuldt job med daglig kontakt til mange samarbejdspartnere
  • Et uformelt arbejdsmiljø i et stærkt team.
  • En stilling hvor du kan præge din egen hverdag og mulighed for egne sagsområder i forhold til kompetencer og videnscentrets behov


Løn og ansættelsesvilkår:

Stillingen er på 32 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.



Du er meget velkommen til at kontakte videnscenterchef Anne Norup, tlf. 24853396, hvis du har spørgsmål.



Ansøgningsfristen er 15. januar 2025

Ansøgning med relevante oplysninger og CV sendes online via linket herunder.

LINK



Ansættelsessamtaler afholdes d. 22. januar 2025.

Med ansættelsesstart fra 1. marts 2025.



Interesserede uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge

stillingen.



Om Videnscenter for Neurorehabilitering

Videnscenter for Neurorehabilitering skal styrke et sammenhængende og meningsfuldt rehabiliteringsforløb på tværs af sektorer for personer med erhvervet hjerne- eller rygmarvsskade og deres pårørende gennem arbejdet med fire fokusområder: Viden, kompetenceudvikling, forskning og innovation målrettet fagprofessionelle.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Glostrup Hospital, Nordre Ringvej, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/3ae2a49d-b5f7-4bb0-b671-4489e6fbf9c8

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet