BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Region Hovedstadens Center for Ejendomme (CEJ) er vores overordnede mål at være den foretrukne samarbejdspartner for regionens hospitaler og virksomheder, som vi bygger, drifter og transporterer for. Vores kunder og kolleger skal kunne se, at vi skaber (grønne) løsninger på deres og regionens vegne.
Enhed for Transport & Flådestyring har ansvar for kørselsplanlægning, disponering og optimering af en bred pallette af transportopgaver. Vi udfører vores opgaver med mange forskellige CO2 neutrale køretøjer, som el-cykel, city-varebiler og lastbiler i forskellige størrelse. Alle køretøjer kører enten på EL eller biogas.
Du bliver en del af en enhed, som med stort engagement bidrager til forbedring af Region Hovedstadens transport og logistikprocesser. Du kommer til at indgå i et mindre flådestyringsteam, der har til formål at forvalte og drifte egne køretøjer samt løbende optimere og konsolidere regionens køretøjsbehov.
Om jobbet
Dine primære opgaver vil være at løse daglige administrative driftsopgaver, som f.eks. at have kontakt til vores kunder i forbindelse med drift af deres køretøjer, bookning af syn, service, reparation med mere. Du skal også håndtere nedbrud på vores køretøjer i tilfælde af punktering eller lign. Du skal assistere flådeafdelingen i forbindelse med modtagelse af nye køretøjer samt overlevering og instruktion overfor brugere af køretøjerne. Derudover skal du sikre korrekt oprettelse af stamdata i systemet og løbende opdatering af servicehistorik.
Din profil
Brancheerfaring en fordel, men ikke et krav. Det vigtigste er, at du har interesse for køretøjer og grøn omstilling, og er villig til at bidrage til at teamet ud over kun at løse dine egne opgaver.
Du er god til hurtigt at sætte dig ind i opgaverne, du har øje for mulige forbedringer i arbejdsrutinerne, og du er ikke bange for selv at tage fat, når det brænder på i en hektisk hverdag.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
- Tænker proces- og helhedsorienteret
- Kan arbejde både selvstændigt og i teams
- Er god til at formidle – både i skrift og tale
- Er serviceminded og er i stand til at oversætte kundernes behov til løsninger
- Har gode IT- kompetencer især indenfor Excel, Outlook og flådestyringssystemer. Hvis ikke skal du være klar til at sætte dig ind i de systemer
- Har kørekort (kategori B) og evt. kørsel af større køretøjer (kategori C) er en fordel
- Kan kommunikere klart og tydeligt på dansk
Hos os får du en spændende stilling med interessante og udviklende arbejdsopgaver i en enhed under opbygning. Du vil få en stor grad af indflydelse på opgaveløsningen i afdeling. Vi har et godt arbejdsklima i et travlt miljø, hvor du vil få mulighed for at præge dagligdagen og afdelingens udvikling.
Mødetid vil være fra kl. 8:00-15:24, medmindre andet aftales.
Vi er fysisk placeret på Fabriksparken 22, 2600 Glostrup
Ansøgningsfrist og kontaktinformation
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos teamkoordinator Mathias Hestehave på e-mail: mathias.hestehave@regionh.dk.
Stillingen er til besættelse hurtigst muligt. Løn og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst og dine kvalifikationer.
Ansøgning skal være os i hænde senest søndag den 6. oktober 2024 men vent ikke, da der indkaldes til samtaler løbende. Stillingen lukkes når den rigtige kandidat er fundet.
Tiltrædelse hurtigst muligt.
Om os
Enhed for Transport & Flådestyring er en koncernfunktion, som understøtter logistik på tværs af Region Hovedstaden, og er en del af Center for Ejendomme. Enheden er en del af CEJ Logistik som består af 185 medarbejdere, som er fordelt på regionens centrallager, transportafdeling, genbrug og donationslager, supportfunktion samt regional logistikudvikling.
Du kan læse mere om Center for Ejendomme her.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Center for Ejendomme, Lyskær , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6118069