BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at levere sikkerhed, service og tryghed til tusindvis af mennesker? Har du både hurtig reaktion, overblik og en empatisk stemme? Så har vi den rette udfordring til dig –for nu kan du blive operatør i vores kontrolcentral.
Vær, hvor det sker
Som operatør i vores kontrolcentral er du de første øjne og ører på stedet. Som operatør bliver du sikkerhedsnettet for både kunder, borgere og kollegerne på vejen. Du er den, der bevarer overblikket, roen og guider dem igennem den situation, de står i. Det kan være alt lige fra en fejlalarm i en bygning, en ældre borger, som er faldet, til et røveri hos en kunde. Så selv når alarmen går, telefonen kimer og dine skærme lyser rødt, formår du at handle hurtigt og præcist.
Er du klar til at gribe udfordringen?
Du analyserer situationen på dine skærme, og handler hurtigt og korrekt, så der bliver skabt tryghed ude i Danmark. Du kontakter de rette personer, sætter dem ind i situationen og guider dem igennem sådan, at sikkerheden bliver genoprettet. Der er nærmest ikke to alarmer, der er ens, så du får stor variation samt fleksibilitet i jobbet.
Som operatør i kontrolcentralen kommer du bl.a. til at beskæftige dig med:
-
Telefoni
-
Overvågning af alarmer og video
-
Behandling og håndtering af alarmer
-
Sparring med kollegaer, samt kontakt med kunder og samarbejdspartnere
-
Rapportering af hændelser
-
Administrative opgaver
Vi sørger for en god introduktion og en grundig oplæring. Vi har 2 fuldtidsstillinger åbne, som begge er primært natarbejde.
Hvad forventer vi af dig?
Det er et krav at du har gennemført sikkerhedsvagtuddannelsen eller grundlæggende vagtkursus og kan fremvise ren straffeattest. Du er empatisk, menneskekender og har en god situationsfornemmelse. Du forstår at løfte en opgave i flok, har en god teknisk forståelse, er kvalitetsbevidst og yder et højt serviceniveau til både kunder, samarbejdspartnere og kolleger. Du er rutineret PC-bruger og har gode IT-kundskaber. Du behersker dansk og kan begå dig på engelsk.
Vi vil gerne at du trives og lykkes, derfor ser vi gerne at:
-
Kan have mange bolde i luften på én gang og samtidig bevare kvaliteten
-
Kan holde hovedet koldt i pressede situationer
-
Er velovervejet og rolig i din kommunikation
-
Er en problemløser, der kan improvisere, når det kræves
-
Har et godt øje til tekniske løsninger
-
Er pligtopfyldende og følger forholdsordrer til punkt og prikke
Du bliver en del af et stærkt sammenhold
Du får kompetente og humoristiske kolleger – lige fra dit nære team til vagterne på gaden. Dit nære team består af ca. 40 dedikerede og engagerede kolleger, som både støtter- og supporterer dig. Du bliver en del af en etableret arbejdsplads med et godt arbejdsklima og gode vilkår, hvor vi sammen tager ansvar for vores fælles samfund – også for udsatte, ældre og veteraner.
I Securitas møder vi dig med forståelse for dit liv og mennesket bag skærmen. Vores ledere gør en dyd ud af at være tæt på deres medarbejdere og tilrettelægger vagtplanen ud fra afdelingens ønsker. Alt i alt er Securitas stedet, hvor der er plads til dine ambitioner, det gode humør og det kollegiale sammenhold.
Er du klar til at mærke sammenholdet og skabe tryghed?
Så send os en motiveret ansøgning samt CV og vagtbevis og fortæl os, hvordan du kan bidrage i Securitas som vores nye operatør. Stillingens ansøgningsfrist udløber d. 22. september 2024.
Har du nogle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte, Teamleder, Ragnar Degn-Andersen på mail: ragnar.degn-andersen@securitas.dk eller Teamleder, Morten Nørfelt-Hjarbæk på mail: morten.hjarbaek@securitas.dk.
Vi holder samtaler løbende og ansætter efter behov.
Vi ser frem til at møde dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
SECURITAS A/S, Sydvestvej, 2600 Glostrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6098217