Bliv en del af et dynamisk team som administrativ koordinator hos Flyttefirmaet JONAS ApS i Glostrup

dato

Flyttefirmaet JONAS ApS tilbyder dig lige nu mulighed for at blive en del af vores lille men velfungerende administration.

Dine primære opgaver består af følgende:
• Håndtere telefoniske henvendelser samt mails fra nye og eksisterende kunder vedr. deres flytning
• Backoffice-opgaver i form af ordrehåndtering m.m.
• Ringe til potentielt nye kunder for at booke tid til ønsker om besigtigelser

Om dig

Vi forstiller os, at du trives med at arbejde metodisk og grundigt. At du har nok selvdisciplin til at taste opgaver i bund, samtidig med at du holder øje med telefonen. Du brænder for at yde en god support til vores kunder.

Derudover forventes det, at du:
• Har minimum et års erfaring med kundekontakt fra anden virksomhed
• Har erfaring fra transportbranchen. Det er en fordel men ikke et must
• Er komfortabel med IT-systemer og er hurtig på genvejstasterne
• Taler og forstår og har brugbare engelsk-kundskaber

Kort sagt, så søger Flyttefirmaet JONAS ApS dig, der er kendt for at tage ansvar, for din kvalitet og som yder service med fokus på omtanke for vores kunder og samarbejdspartnere.

Vi tilbyder:

•         Et dynamisk og behageligt arbejdsmiljø med gode forhold
• En god lønpakke med fast løn
• Beliggenhed Glostrup – Fabriksparken 5.
• Frokostordning samt træningsfaciliteter i huset

 

 

Du kommer til at arbejde i en virksomhed, hvor du IKKE vil blive mødt af daglige KPI tal, men med en forventning om, at du gør dit arbejde færdigt. Vores miljø er uformelt og vi stiller krav til at du kan arbejde selvstændigt. Du vil med tiden blive oplært, så du kan håndtere alle kundevendte funktioner af virksomheden.



Du vil få 12 kollegaer på vores kontor og hertil over 50 glade flyttefolk - sidstnævnte vil gøre det til en fest at komme på arbejde 😊


 

 

Arbejdstid og løn

Arbejdstiderne ligger i tidsrummet fra 08:00-16:00 på hverdage
Fastansættelse, stillingen er på 37 timer ugentligt.
Lønnen er efter kvalifikationer


Ansøgning og proces

Send CV samt ansøgning til Ninna@jonas.dk

Samtaler afholdelse løbende

Opstart hurtigst muligt

 

Flyttefirmaet JONAS ApS

Virksomheden har over 25 års erfaring med privat- og erhvervsflytninger, og er blevet et stort, anerkendt og ikke mindst genkendeligt flyttefirma. JONAS ApS flytter overalt i Hovedstadsområdet samt resten af Danmark såvel som udlandet.

JONAS ApS er i stand til at stille op til alle slags flytninger – store såvel som små.

Vores miljøcertificerede vognpark består af en lang række kassevogne, flyttebiler, møbelbusser og liftvogne – alle med partikelfiltre.

JONAS ApS har hovedkontor i Glostrup, hvor vi også har et stort lager med plads til kundernes opbevaring.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Jonas ApS, Fabriksparken, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-10-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/eb0ac758-19af-41eb-afb3-4587a1b14fc3

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet