Retten i Glostrup søger engagerede vagt- og servicemedarbejdere
Vi søger dygtige og erfarne vagt- og servicemedarbejdere til vores administrationsafdeling ved Retten i Glostrup. Du bliver en del af en velfungerende afdeling med 24 gode kollegaer og en del af Danmarks næststørste byret.
Retten i Glostrup har permanent adgangskontrol. Vi skaber tryghed og høj service for alle brugere, besøgende og ansatte.
Det er vigtigt, at du trives med en bred vifte af opgaver og tager ansvar for løsning af opgaverne. De kan fx være:
- Vagtfunktion ved adgangskontrol herunder håndtering af scanningsudstyr mv., åbne og lukke retsbygningerne
- Vagtfunktion i forbindelse med retssager og retsmøder
- Rundering af retten
- Håndtere vidner og sikre ro og tryghed for alle
- Klargøre retssale og mødelokaler
- Varetage opgaver i vores information herunder vejlede rettens brugere telefonisk og ved fysisk fremmøde, udfylde bilag til vidner og domsmænd
- Lettere kontorarbejde
- Håndtere post, sikre opfyldning af papir til printere mv.
- Løse andre forefaldende opgaver, herunder oprydning og evt. mindre håndværksmæssige opgaver
- Sammen med dine nærmeste kolleger på skift dække vagtfunktionen ved grundlovsforhør i weekender og på helligdage
- Et spændende og afvekslende job med mulighed for at udvikle sig
- Daglig kontakt til rettens brugere
- Kompetenceudvikling, herunder tilbud om kurser
- Tæt samarbejde med kollegaer og eksterne samarbejdspartnere
- Flekstidsordning, massageordning, samt kaffe og frugtordning
Vi forventer, at du:
- Har erfaring med vagt- og serviceopgaver
- Har gode samarbejdsevner og et godt humør
- Er vant til at yde en god service
- Kan arbejde selvstændigt og ansvarsbevidst
- Har en rolig og venlig udstråling samt fremtræder med autoritet
- Har kendskab til arbejdsområderne eller har lyst til at lære dem
Løn og ansættelsesvilkår
Jobbet er med tiltrædelse 1. juni 2025 eller efter nærmere aftale. Arbejdstiden er 37 timer om ugen med flekstidsordning.
Stillingen er på fuld tid og forventes besat i henhold til OAO-S-fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og OAO (Offentlige Ansattes Organisationer) samt organisationsaftalen for vagtfunktionærer i staten.
Aflønning vil ske efter løngruppe 3 som er kr. 26.831,42 pr. måned eksl. pension.
Der vil eventuelt være mulighed for at forhandle et personligt tillæg afhængig af dine faglige kvalifikationer og forudgående erfaring.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt og opretholde din sikkerhedsgodkendelse under hele din ansættelse.
Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen kan du kontakte teamleder Nadia Edimar-Kanlund på tlf. 43 23 15 67.
Du kan se mere på www.domstol.dk/glostrup.
Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest den 23. april 2025.
Vi skal som minimum have din motiverede ansøgning og dit CV, men vi vil også gerne læse udtalelser og relevante eksamenspapirer m.v.
Vi opfordrer enhver, der er interesseret og kvalificeret, til at søge stillingen uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold m.v.
Ansættelsessamtaler
Samtaler vil blive afholdt 28. april 2025.
Samtalen består af to dele. Først skal du løse en lille opgave, som vi udleverer på dagen. Bagefter holder vi ansættelsessamtalen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Retten i Glostrup, Stationsparken , 2600 Glostrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-04-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/25abd17c-618f-4886-ac53-7642fcb1bb31