BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du evnerne og modet til at koordinere et team af informationsmedarbejdere, som dagligt står for at servicere vores kundes gæster? Så er du måske vores nye Informationsansvarlige!
Vær, hvor det sker
I Securitas har vi øje for dig - har du øje for den gode service? Vi er på udkig efter dig, der ønsker ansvaret for at overholde og udvikle på serviceniveauet hos vores kunde.
Er du klar til at gribe udfordringen?
Du vil blive en del af et team af informationsmedarbejdere, hvor du vil samarbejde på tværs af vagtteamet, driften og centeradministrationen.
Dine opgaver vil bestå bl.a. bestå af:
-
Ansvarlig for informationen samt dag til dag drift.
-
Gennemførelse af relevante events.
-
Et alsidigt job, hvor to dage ikke er ens.
-
Driftsoverblik og kasseregnskab.
-
Høj grad af frihed under ansvar.
-
Backup i form af sygdom, ferier mm.
Den informationsansvarlige er en fuldtidsstilling. Vagterne vil ligge i centrets åbningstid fra 09:45-20:15 i fast vagtplan med fri hver anden weekend.
Hvad forventer vi af dig?
Du er serviceminded og god til mennesker. Det vigtigste er, at du er smilende, imødekommende og selvstændig, samt sørger for overblik og struktur i afdelingen. Det er en fordel, hvis du har erfaring med kundeservice, f.eks. fra detail- eller hotelbranchen, samt det at arbejde i teams.
Vi vil gerne at du trives og lykkedes, derfor ser vi gerne at:
-
Du er ansvarlig og struktureret af natur.
-
Du har en stærk IT og administrativ baggrund.
-
Du er serviceminded, god til at aflæse mennesker og møde dem i øjenhøjde.
-
Du er en ekstrovert og udadvendt person, der arbejder struktureret og tager ansvar for dine opgaver.
-
Du har gode kommunikationsevner og kan formulere dig professionelt på dansk, såvel som engelsk (mundtlig og skriftlig).
Du bliver en del af et stærkt sammenhold
Vi er et godt team med sammenhold, hvor der er plads til forskelligheder. I receptionsteamet er vi pt. - kolleger. Vores arbejdstider varrierer meget fra kunde til kunde. Vi har højt humør og en uformel omgangstone.
Vi er et team som arbejder struktureret og målrettet, hvor kunden altid er i centrum. Vi er et team, der sætter pris på ærlighed og hjælpsomhed, vi er gode til at kommunikere og sikrer en fælles forståelse med lige høj interesse for at yde god service hos vores kunder, såvel som god kollegial trivsel.
Er du klar til at mærke sammenholdet og skabe tryghed?
Så send os en motiveret ansøgning og CV og fortæl os, hvorfor du gerne vil have et udfordrende og omskifteligt job, hvor den gode kundeservice er i fokus.
Ansøgningsfristen er 8. september 2024 med tiltrædelse hurtigst muligt. Vi behandler ansøgningerne løbende. Har du nogle spørgsmål er du velkommen til at kontakte, Driftsleder, Peggy Brøndsted på mail peggy.brondsted@securitas.dk.
Vi glæder os til at møde dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
SECURITAS A/S, Sydvestvej, 2600 Glostrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6091693