BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være hvor det sker? Dér, hvor dit koordinerende og supporterende gen virkelig kan foldes ud og blive godt udfordret? Kunne du tænke dig et job, hvor dine evner til at samle trådene for kollegaer og kunder, er med til at gøre en forskel for andre? Så kan du blive vores nye Kunde- og servicekoordinator i Kundecenteret.
Vær, hvor det sker
Som Kunde- og servicekoordinator hos Securitas får du ansvar for at hjælpe og supportere vores kunder og konsulenter, der hver dag sørger for sikkerheden af virksomheder. Du får spændende opgaver, der spænder bredt. Den ene dag står du for ekspeditionssalg, den anden dag er det administration omkring onboarding af nye kunder.
Er du klar til at gribe udfordringen?
I denne rolle tager du hånd om de forskelligartede administrative opgaver i kundernes engagement i Securitas, ligesom du står for den efterfølgende fakturering. Du får ansvar for at sikre datakvaliteten generelt omkring kundedata, samt at klargøre grundlag og fakturering af kunder (kontrakter, ekspeditionssalg, temp opgaver, fakturering i datterselskaber, abonnementer, slutafregning, konkurser etc.). Du får derudover eget ansvarsområde sammen med en anden kollega, hvor I skal være den primære kontaktflade hen mod vores kontrolcentral.
Som Kunde- og servicekoordinator indebærer det, at du:
- dispatcher opgaver til teknikere
- udsender kontoudtog
- udfærdiger følgesedler
- retter kundedata
- besvarer interne såvel som eksterne henvendelser for området og for Securitas Danmark på telefon og mail
Vi forventer ikke, at du kan det hele fra dag et, så vi sørger naturligvis for at klæde dig på til opgaven med en grundig oplæring i alle procedurer og systemer.
Hvad forventer vi af dig?
Vi ser gerne, at du har erfaring fra en lignende rolle, højst sandsynligt kontoruddannet eller erfaring med administration, fakturering og salg fra et support- og salgsmiljø. Du er service- og detaljeorienteret med fokus på at overholde deadlines, samt kan tilrettelægge din egen opgaveløsning.
Vi vil gerne at du trives og lykkes, derfor ser vi gerne at du:
-
du er stærk i forhold til administrative opgaver, især fakturering
-
du ved, at både nytilkomne og rutineopgaver er en nødvendig del af ”pakken”
-
du har godt kendskab til Microsoft Office-pakken, og du er ikke bange for at sætte dig ind i nye systemer
-
du kan begå dig på engelsk såvel som dansk i skrift og tale
Du bliver en del af et stærkt sammenhold
Du bliver en del af et professionelt og selvstændigt team, som også spreder en masse godt humør på kontoret. Vi er et forholdsvist nyt team, men med et godt sammenhold. Vi sparrer og rådgiver hinanden, i samarbejdet om at levere den bedste service og resultat til vores kunder, gerne med plads til humor på vejen. Vi holder teams-møder jævnligt, for at sparre, rådgive og forventningsafstemme arbejdsopgaver.
Vil du være med til at skabe tryghed og blive en del af sammenholdet?
Så send din motiverede ansøgning og dit CV via ”ansøg”. Vi holder samtaler løbende, så send hellere i dag end i morgen og senest den 11. november 2024. Ansættelse sker så hurtigt som muligt.
Ønsker du flere oplysninger om stillingen eller virksomheden, er du velkommen til at kontakte Chef for Kundecenteret, Tina Standager, på mail tina.standager@securitas.dk.
Vi glæder os til at møde dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
SECURITAS A/S, Sydvestvej, 2600 Glostrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6127060