Bliv kundeservicespecialist hos Bandagist.dk i en dynamisk medicinalvirksomhed

dato

Kundeservicespecialist på fuldtid hos Bandagist.dk
Er du serviceminded, engageret og vant til at have mange bolde i luften? Er du samtidig interesseret i at arbejde i en spændende virksomhed inden for medicinalbranchen? Hos Bandagist.dk søger vi en kundeservicespecialist til stillingen som telefonreceptionist, der har erfaring med at arbejde på kontor / eller fx i et call center.
Hos Bandagist.dk kan du forvente en travl hverdag, hvor opkaldene er mange og din omstillingsparathed skal være i top. Så lyder det som dig, er du den rette til jobbet til at hjælpe vores kunder.


Dine primære arbejdsopgaver hos Bandagist.dk indebærer:


•Besvarelse af telefonopkald og kundesupport.
•E-mail- og kalenderbooking i både Outlook og CRM-system.
•Forefaldende administrativt arbejde på kontoret – herunder klargøring af varer, åbne pakkepost, håndtering af fakturering samt godkendelse af betalinger.
•Fysisk ekspedition af kunder m.v.
•Assisterende rolle til behandling af kunder

 

Om dig
Din vigtigste opgave er, at du ser dig selv som værende udadvendt telefonreceptionist. Du gør altid dit ypperste for, at vores kunder kan høre, at du smiler igennem telefonen.
Du brænder for at gøre en forskel, og din kundeservice er kendetegnet ved at være personlig, nysgerrig, lyttende og fuld af engagement.
Du forventes at have gode mundtlige og skriftlige kundskaber – dansk og engelsk er en nødvendighed, yderligere sprog er kun en fordel.
Vi forventer, at du har en baggrund inden for kontorarbejde og kundeservice. Erfaring med administrative systemer og telefonisk kundekontakt er også en fordel.

 

Vi tilbyder
• En dynamisk og uformel kultur, hvor det sociale aspekt er i højsædet
• Et spændende og udfordrende job med forskelligartede opgaver, hvor du i høj grad har mulighed for at præge din egen hverdag, m
• At du bliver en del af en virksomhed, hvor værdier som tillid, ærlighed og respekt står centralt


Vi sørger selvfølgelig for, at du får en grundig introduktion og oplæring til arbejdet og de systemer, som vi bruger.

Arbejdstider og ansættelsesstart
Arbejdstiden er som udgangspunkt placeret mandag-fredag i tidsrummet kl. 8-17. Dette er en fuldtidsstilling på cirka 37 timer om ugen. Opstarten sker hurtigst muligt, gerne primo december, eller efter aftale.


Interesseret?
Så send os gerne din ansøgning samt vedhæftet CV og billede til: ls@bandagist.dk. Vil du høre mere om stillingen, er du ligeledes velkommen til at kontakte os på telefon 43 96 90 80.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

BANDAGIST.DK ApS, Hovedvejen, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6147080

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet