Bliv lægesekretær i vores engagerede Grå stær team på Afdeling for Øjensygdomme

dato

Er du struktureret, proaktiv og har du evnen til at koordinere et patientforløb med en stærk administrativ profil

Brænder du for sekretærfaget i en stilling med udviklingsmuligheder, er du måske den kollega vi søger til vores ledige stilling på 37 timer i vores Grå stær team.

På afdeling for Øjensygdomme arbejder vi i teams, hvor dagligdagen vil være præget af et tæt tværfagligt samarbejde, og hvor du som sekretær er en vigtig nøglespiller i den daglige drift.

Sekretærerne i vores afdeling er utroligt vigtige for en god og effektiv drift, og er samtidigt vigtige brikker i det tværfaglige samarbejde. Vi er en afdeling som vægter, at opgaverne løses af de bedste kompetencer, hvorfor sekretærerne ofte involveres i nye opgaver. Vi prioriterer og værdsætter derfor kompetenceudvikling for sekretærerne – for hele tiden at være på forkant med nye opgaver. Som sekretær i vores afdeling skal du derfor være motiveret for kompetenceudvikling i form af uddannelse eller ved løbende at udvide din opgaveportefølje.


Om dig

  • Du skal være uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator.
  • Du er engageret i dine opgaver og i dit team, og dermed bidrager til positivt arbejdsmiljø.
  • Du skal kunne lide en omskiftelig hverdag
  • Du trives med patientkontakt såvel telefonisk som fysisk.
  • Du er mødestabil, ansvarsbevidst og imødekommende
  • Du må gerne have erfaring med at arbejde i Sundhedsplatformen
Vi tilbyder

  • Et godt arbejdsmiljø vi arbejder med fokuserede, dygtige og engagerede kollegaer
  • En arbejdsplads, der vægter psykologisk tryghed og frihed under ansvar
  • Udvikling i opgaveløsning som favner faglighed og det personlige
  • Kontinuerlige kurser og møder med vidensdeling på tværs
  • Introduktion og grundig oplæring der tager udgangspunkt i dit faglige niveau og dine erfaringer.
  • Sociale arrangementer både i teamet men også med hele afdelingen.
Dine opgaver

Sekretærerne i afdelingen arbejder i subspecialiserede team, hvor dagligdagen vil være præget af et tæt tværfagligt samarbejde - og hvor du som sekretær er en vigtig nøglespiller i den daglige drift.

Som lægesekretær skal du, sammen med dit team på 10 sekretærkollegaer, opretholde strukturen i opgaveløsningen samtidig med at du også skal samarbejde på tværs af afdelingens teams. Typiske arbejdsopgaver kan være;

  • Koordinering af patientforløb
  • Visitering af henvisninger samt om visiteringer til samarbejdspartnere
  • Booking af patienter
  • Callcenter funktion, vi har ca. 100 opkald om dagen
  • Kvalificering af registreringspraksis i Sundhedsplatformen
Data og registrering er en vigtig kilde til at styre afdelingens drift, hvorfor du som sekretær vil have et stort ansvar omkring registrering og data, således der er en løbende optimering af registreringspraksis - og derved er i stand til at levere data til ledelsen.

Om afdelingen

Øjet er et fantastisk organ, og synet er en af vores mest værdifulde sanser. Vi tænker sjældent over det, når det fungerer, men vi bliver opmærksomme på det, når det ikke længere er en selvfølge

Afdeling for Øjensygdomme er Danmarks største Øjenafdeling og modtager patienter fra hele landet. Afdelingen er geografisk placeret på Glostrup, men har også afsnit på Kennedy Centret i Glostrup, Nordsjællands Hospital i Hillerød og Blegdamsvej. Øjenafdelingen er en af afdelingerne i HovedOrtoCentret på Rigshospitalet. Vi er ca. 360 ansatte og repræsenterer en bred vifte af faggrupper, heraf 62 sekretærer. Afdelingen er organiseret i 12 teams med hvert sit speciale indenfor øjensygdomme.

Vi er en travl arbejdsplads, præget af mange patientkontakter og med mange samarbejdspartnere.

Du kan finde oplysninger om Afdeling for Øjensygdomme på vores hjemmeside under afsnittet ”om klinikken”; Afdeling for Øjensygdomme

Vil du vide mere?

Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lone Jacobsen på telefon 3863 4705 og få en snak om din, måske kommende arbejdsplads

Stillingen er på 37 timer/ugen, arbejdstid i dag tiden, start 01.02.2025.

Ansøgningsfrist

Mandag d. 16.12.2024, samtaler afholdes i uge 51.

Stillingerne er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest.

Forudsætning for ansættelse er forståelse og beherskelse af det danske sprog.

Vi er en røgfri arbejdsplads.

Et af Regionens mål i personalepolitikken er ligebehandling uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap eller religion. Det sikres blandt andet gennem ansættelses- og uddannelsespolitikken.







Dine løn- og ansættelsesvilkår Autoriseret sundhedspersonale med patientkontakt, der er uddannet i et andet EU/EØS-land end Danmark, skal ved ansættelse i Region Hovedstaden, opfylde kravet til sprogkompetencer* i dansk. *Autoriseret sundhedspersonale med patientkontakt, der er uddannet i et andet EU/EØS-land end Danmark, skal ved ansættelse i Region Hovedstaden have bestået en danskprøve (Danskuddannelse 3, som svarer til 9. klasses afgangseksamen) eller som minimum kunne bestå prøven senest 1 år efter ansættelsen, eller have opnået tilsvarende sprogkompetencer i dansk på anden vis. Danskprøven skal bestås med minimum følgende karakterer: • mundtlig kommunikation med karakteren 10 • læseforståelse med karakteren 7 • skriftlig fremstilling med karakteren 7

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Glostrup Hospital, Nordre Ringvej, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6155978

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet