BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du arbejde med Supply Chain i vores logistiksupport team, som driver Region Hovedstadens centrallager, samt det nationale og det europæiske beredskabslager?
I Supply Chain er regionens lageraktiviteter samlet ét sted, og hovedopgaven er at varetage lager- og logistikaktiviteter, der skal sikre en robust forsyningssikkerhed for både Region Hovedstadens eget centrallager, samt det nationale og det europæiske beredskabslager.
Der er for nyligt blevet godkendt en organisationsændring som indebærer etablering af en Logistiksupport team på tværs af Supply Chain og Transport enheden og i denne forbindelse søger vi en Logistiksupport medarbejder til vores team.
Om jobbet
I Enhed for Supply Chain er forsyningssikkerhed vores hovedansvar. Som en del af Logistiksupport teamet er du med til at sikre driften på regionslageret som leverer varer til regionens 11 hospitaler. Desuden har teamet ansvar for drift af det nationale lager af værnemidler, samt RescEU lageret i samarbejde med vores 3PL.
Overordnet har Logistiksupport team en servicefunktion for resten af organisationen, hvor du hjælper dine kollegaer med løbende opgaver som letter deres hverdag.
Teamet består i dag af 3 medarbejdere som varetager opgaver inden for:
- Kundekontakt med hospitaler og regioner
- Reklamationshåndtering på regionslageret
- Faktura håndtering
- Bistå teamledere med plan for on-boarding/off-boarding af medarbejdere i henhold til gældende procedurer
- Salgsordre support
- Hjælpe med rapportering af KPI’er
- Sikre at lageret stemmer i SAP samt deltage i lageroptælling på lageret
- Ad-hoc opgaver
Din profil
Du har en solid erfaring med lager og logistiksupport. Du har min. 3 års erfaring som fra en større virksomhed, hvor kundens behov var i fokus. Du er god til at kortlægge forskellige typer af logistik opgaver og afklare kundernes behov og forventninger. Dataindsamling og analyse er en del af opgaven og derfor er det en forudsætning, at du trives med dette og er rutineret i bruge af f.eks. Microsoft 365 (Excel, Power Point, Word) og evt. Power BI.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
- Du kan arbejde både selvstændigt og i teams
- Du er god til at formidle – både i skrift, tale og præsentation
- Du er i stand til at bevare overblikket og samtidigt fokusere på implementeringsopgaven.
- Du er en teamplayer, åben og tillidsfuld i din kommunikation
- Du er serviceminded og er i stand til at oversætte kundernes behov til løsninger
CEJ Logistik er en koncernfunktion, som understøtter logistik på tværs af Region Hovedstaden. Den består af 3 enheder: Enheden for Supply Chain, Enhed for Transport og Flådestyring og Enhed for Hospitalslogistik. Samlet består CEJ logistik af ca. 200 medarbejdere.
Vi tilbyder
Hos os får du en spændende stilling med interessante og udviklende arbejdsopgaver i en enhed under udvikling. Du vil få en stor grad af selvstændighed i opgaveløsningen og frihed til at planlægge eget arbejde. Vi har et godt arbejdsklima i et travlt miljø, hvor du vil få mulighed for at præge dagligdagen og afdelingens udvikling.
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos sektionschef Jasmina Melchior på e-mail Sarah.jasmina.melchior@regionh.dk eller telefon 21 12 25 90.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst og dine kvalifikationer.
Vi er fysisk placeret i Fabriksparken 22, 2600 Glostrup, men EU og det nationale lagrer er placeret i Brøndby, Hedehusene, Horsens og Sakskøbing.
Stillingen er til besættelse hurtigst muligt, der indkaldes løbende til samtaler.
Ansøgning skal være os i hænde senest den 24. november 2024.
Om Center for Ejendomme
CEJ Logistik er en del af Center for Ejendomme, som er et koncerncenter i Region Hovedstaden, der siden 1. januar 2017 har varetaget regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter med alt fra fredede ejendomme til hospitalsbyggeri, samt regionens tværgående logistikfunktion.
Som medarbejder i Center for Ejendomme, skal du altid stræbe efter at yde den bedste service overfor vores kollegaer og kunder, samt efterleve de fire hjørneflag i CEJ
- Mere for pengene
- Servicekultur
- Arbejdsglæde
- Sammenhørighed
Vores arbejde giver mening, fordi det handler om liv. Vil du være med til at gøre en forskel?
Du kan læse mere om Center for Ejendomme her.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Center for Ejendomme, Lyskær , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6137228