BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en erfaren, serviceminded vagt, og nyder du en udfordrende og varieret arbejdsdag? Så har du nu en sjælden mulighed for at blive en del af en højt profileret og bred sikkerhedsopgave hos vores kunde på Sjælland.
Vær der, hvor det sker
Vi søger Sikkerhedsvagter, der er stærke i kommunikation og serviceminded. Vi har mange spændende og udfordrende opgaver, så du har mulighed for at udvikle dig. Som Sikkerhedsvagt har du ansvaret for overvågningen i kundens datacenter. Du vil besvare e-mails, registrere problemer melde dem til de rette personer samt assistere med færdiggørelse af rapporter.
Er du klar til at gribe ufordringen?
Den rette kandidat har stærke kundeserviceevner og evnen til at facilitere effektiv kommunikation internt og eksternt. Du vil udføre administrative opgaver og fungere som vagthavende leder for det lokale personale. Du er også ansvarlige for at opretholde dokumentation og følge standardiserede procedurer for at gennemføre uanmeldte audits med succes. Desuden indsamler du fuldstændig information til detaljerede rapporter og passende opfølgning, udarbejder veldokumenterede rapporter og sikrer at de kommer ud til de relevante parter.
Dine primære opgaver som Sikkerhedsvagt vil være:
- Overvåge fysiske sikkerhedsoperationer i kundens datacenter
- Overvåge kameraer og adgangskontrolsystemer, der dækker datakald og indgangs-/udgangsdøre
- Føre logs og registre i overensstemmelse med datacenterets standardprocedurer (SOP)
- Identificere og eskalere problemer i overensstemmelse med dokumenterede politikker og procedurer
- Gennemgå alle rapporter skrevet under vagten
- Sikre, at alle planlagte poster er besat
- Identificere sikkerhedsbrister og komme med forslag til forbedringer af sikkerhedsprogrammet
Vi sørger naturligvis for, at du bliver klædt på til opgaven gennem træning i alle procedurer og systemer.
Hvad forventer vi af dig?
Du er en erfaren vagt med fremragende mundtlige og skriftlige kommunikationsevner. Du er fysisk i stand til at patruljere hele området og fleksibel til at arbejde i rotationsskift.
Vi vil gerne at du trives og lykkes, derfor ser vi gerne at du:
- 3-4 års relevant erhvervserfaring inden for vagtbranchen
- Grundlæggende IT-færdigheder (E-mail, MS Office osv.)
- At du kan læse, skrive og forstå både engelsk og dansk
- At du kan håndtere menneskemængder ved check-in
- Har bestået AMU Grundlæggende Vagt kurset eller vagtuddannelsen
Du bliver en del af et stærkt sammenhold
Vi er et effektivt team, hvor der er plads til at udvikle og udfordre dig selv af professionelt. Samtidig er det et konkurrencedygtigt miljø, hvor vi alle stræber efter at skabe større resultater end dagen før.
Lønnen er fordelagtig og højere end branchens krav.
Er du klar til at mærke sammenholdet og skabe tryghed?
Vi afholder samtaler løbende, så send din motiverede ansøgning og CV i dag frem for i morgen og senest den 29. november 2024. Fortæl os, hvordan du kan gøre en forskel som vores nye Sikkerhedstalent. Du er også velkommen til at vedhæfte eksamensudskrift, relevante udtalelser og anbefalinger.
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte Teamleder, Michael Calheim, på e-mail: michael.calheim@securitas.dk.
Vi ser frem til at møde dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
(20-35 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
SECURITAS A/S, Sydvestvej, 2600 Glostrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6137270