BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med i driften på lageret samtidig med at du via din teamkoordinatorrolle sikrer at alle ordrer leveres hver aften til Regionens hospitaler? Har du erfaring som Teamleder, Teamkoordinator eller bare et stort ønske om at udvikle dine lederevner samtidig med at du deltager i driften med dine kolleger. Du er lagerledelsens højre hånd og har ca. 30% administration/driftsledelse i løbet af din arbejdsdag.
Enhed for Supply Chain hører under Center for Ejendomme og samarbejder tæt sammen med Enhed for Transport. Center for Ejendomme arbejder til enhver tid med at blive den foretrukne samarbejdspartner for hospitalernes forsyning og man skal kunne se sig selv arbejde indenfor centrets hjørneflag: Mere for pengene, Servicekultur, Arbejdsglæde og Samhørighed. Ledelsen stiller klare mål og forventer, at vi arbejder sammen om at løse opgaven. Der er en høj trivsel og et godt samarbejde på aftenholdet.
Om jobbet
Regionslageret består af ca. 45 faste medarbejdere, fordelt på dag, aften og nathold. Der er 12 medarbejdere på aftenholdet.
- Varemodtagelse – daghold (der er tre varemodtagelser fordelt på to adresser (i Glostrup og Brøndby).
- Sterilpluk, alm. pluk og forsendelse på daghold, aftenhold og nathold
Dette indebærer f.eks.
- At flytte medarbejderne mellem de forskellige plukkeområder for at sikre flowet.
- Tjekke systemet/APPORT Manager om ordrerne er frigivet og løse evt. udfordringer i den forbindelse
- Gennemgå tabte og ødelagte varer og sikre håndtering af disse
- Lave arbejdsplan for natholdet dagligt i forhold til dagens flow
- Udfylde div. KPI’er og overleveringsrapporter i excel og på mail
Vi arbejder i WMS-systemet Apport og bruger Pick by Voice:
- Det er et krav, at du har mindst 2 års erfaring på et pluk/pak lager. Dette skal fremgå af dit CV.
- I vores forsendelse bruges PDA/håndscanner og her er det et krav, at man har truckkort.
Aftenholdet møder kl. 15:00, fredag kl. 14.30. Teamkoordinatoren sikrer, at aftenholdet er færdige med ordrerne inden teamet går hjem.
Oplæring vil ske på dagholdet og aftenholdet i løbet af perioden frem til 1/12-24. Herefter vil man arbejde fast på aften.
Vi har også løbende et antal Lager og logistikelever, så hvis man på sigt ønsker at tage denne uddannelse, er der også mulighed for dette. Har du allerede taget uddannelsen skal det fremgå af din ansøgning og vi skal have en kopi af dit bevis ved en evt. ansættelse.
Din profil
Du er nysgerrig på at lære nyt og sætter en ære i at udføre opgaverne effektivt og i rette kvalitet. Vi søger medarbejdere som tager ansvar for at opgaverne løses og i travle perioder kan finde det ekstra gear, der gør vi når i mål og vores kunder bliver tilfredse.
Mødetiden er fast hver dag, men det forventes at du er fleksibel i forhold til sluttid, da alle dagens opgaver skal afsluttes. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer inklusiv betalt frokostpause.
Derudover lægger vi vægt på at:
- Du er positiv, smilende og engageret adfærd
- Du er ansvarsbevidst, mødestabil og fleksibel da overarbejde kan forekomme. Du kan selv se hvornår det brænder på og du byder selv ind når det er nødvendigt.
- Du kan arbejde selvstændigt ud fra de beskrevne processer på dansk. Du vil modtage sidemandsoplæring ved start.
- Du er god til at arbejde effektivt og nå de mål der sættes og er samtidig kvalitetsbevidst.
- Du behersker dansk i tale og skrift
- Det er et krav, at du har erfaring med at arbejde på et lager (min. 2 år) og har truckkort (eller er villig til at tage det). Dette skal fremgå af din ansøgning.
- Har du erfaring som koordinator eller teamleder er dette en fordel.
Enhed for Supply Chain er en koncernfunktion, som understøtter logistik på tværs af Region Hovedstaden. Enheden består af ca. 70 medarbejdere, som er fordelt på regionens centrallager, operationelt indkøb, supportfunktion samt et national team som driver det nationale værnemiddel lager. Enheden for Supply Chain er en del af Center for Ejendomme.
Region Hovedstaden er en røgfri arbejdsplads.
Vi tilbyder
Hos os får du en spændende stilling med interessante og udviklende arbejdsopgaver i en enhed under forandring. Du vil blive del af en afdeling som arbejder med at forbedre processerne samtidig med at målene nås.
Ansøgningsfrist og kontaktinformation
Løn og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst og dine kvalifikationer.
Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Teamleder for Pluk/pak/forsendelse Lenius Søndergaard på 20311871.
Vi er fysisk placeret i Fabriksparken 22, 2600 Glostrup.
Du søger stilligen online via linket her på siden. Ansøgning skal være os i hænde senest fredag den 16 august 2024. Vi kalder ind til samtaler løbende - så søg hurtigst muligt
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Center for Ejendomme, Lyskær , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6081626