BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du arbejde med transportoptimering i Region Hovedstaden?
Region Hovedstaden søger en transportkonsulent til transportoptimering.
Logistikindsatsen i Region Hovedstaden dækker over en række delelementer, som tilsammen danner fundamentet til en effektiv og sammenhængende logistik i Region Hovedstaden, og i den forbindelse søger vi en transportkonsulent i CEJ Logistik til Enhed for Transport og Flådestyring. Transport, som helhed i Region Hovedstaden er fragmenteret og decentralt organiseret. CEJ Logistik har til formål at centralisere og konsolidere transporter under enhed for Transport og Flådestyring.
Der eksisterer derfor et stort potentiale i forhold til effektivisering af transportområdet.
Om enheden
Enheden har ansvar for kørselsplanlægning og disponering af en bred palette af daglige transportopgaver med varer fra regionens Centrallager til hospitaler, daglig afhentning af prøver hos mere end 1.300 praktiserende og speciallæger. Vi distribuerer medicin, sterilgods, linned, mad og meget mere.
Størstedelen af vores transportopgaver er tidskritiske og vigtige for borgere, patienter og hospitaler, derfor sætter vi leveringspræcision, højt serviceniveau og kvalitet øverst på dagsorden i vores opgaveafvikling. Vi har en ”Vi fixer” mentalitet, som betyder at vi tager ansvar for vores kunders opgaver, så når de kontakter os med nye opgaver eller hastesager, så fixer vi det, med et smil og vores gode service.
Vi udfører vores opgaver med mange forskellige køretøjer lige fra el-cykel til el-varebiler, og i den helt tunge ende med forvogn og trækker/trailer, på biogas naturligvis. Dagligt opererer vi med ca. 60 køretøjer på gaden fra tidlig morgen til langt ud på natten.
Over de sidste 6 år har afdelingen været ansvarlig for en større transportoptimering på tværs af regionen. Det betyder blandt andet, at vi har hjemtaget en lang række opgaver, etableret effektive distributionsløsninger og samtidige omstillet vores flåde til CO2 neutrale køretøjer. Vi kan derfor i dag stolt sige, at 55% af Region Hovedstadens flåde nu er CO2 neutral. Vores flådeafdeling står overfor at skulle finde gode løsninger til grøn omstilling af de sidste 45% af regionens flåde.
Du bliver en del af et team på tre medarbejdere, som med stort engagement bidrager til forbedring af Region Hovedstadens logistikprocesser, og du kommer til at arbejde tæt sammen med vores kørselsafdeling, flådestyrings afdeling, teamledere for chauffører, samt en lang række interessenter fordelt på regionens hospitaler og virksomheder. Har du lyst til at få indflydelse på udviklingen af transport og logistik i Region Hovedstaden, er denne stilling måske noget for dig.
Dine arbejdsopgaver vil være:
- Løbende at identificere og definere opgaver og projekter
- Opdateringer af ruteplaner og ruteplanlægnings systemer
- Fremstilling af Businesscases og præsentationer
- Forestå implementering af projekter og overlevere driftsløsninger
- Deltage som specialist ved design af løsninger
- Afdække, dataindsamle og analysere transportaftaler, kørselsmønstre, afregningsmodeller, tom kørsel, kørte kilometer, transportflåde, lokalaftaler mm.
- Sammen med det øvrige transportteam, at udvikle nye løsninger og standarder for håndtering og afvikling af transport og distribution i Region Hovedstaden
- Rådgivning og faglig sparring indenfor transport og distributionsløsninger for de enkelte hospitaler og regionens øvrige virksomheder
- Dokumentation og afrapportering af egne projekter/opgaver
- At du har kendskab til og gerne erfaring med projektledelse
- At du har solid erfaring med dataindsamling og analyse og har indgående kendskab til Excel på superbrugerniveau
- At du har solid erfaring med optimering indenfor transport og distribution
- At du forstår og kan formidle konceptet omkring logistisk effektivitet
- At du generelt har gode IT-kundskaber (MS-Office, MS planner og SAP)
- At du har forståelse for operational og service excellence
- At du har kendskab til og gerne erfaring med driftsmålsstyring
- At du kan kommunikere klart og effektivt med mange interessenter på alle niveauer, fra ledelse til medarbejdere
- Du er struktureret, analytisk og systematisk
- Du tænker proces- og helhedsorienteret og du er idérig og kreativ
- Du kan arbejde både selvstændigt og i teams
- Du er god til at formidle – både i skrift, tale og præsentation
- Du er i stand til at bevare overblikket og samtidigt fokusere på implementeringsopgaven.
- Du er en teamplayer, åben og tillidsfuld i din kommunikation
- Du er er serviceminded og er i stand til at oversætte kundernes behov til løsninger
- En spændende stilling i en enhed i rivende udvikling
- Stor grad af selvstændighed i opgaveløsningen og frihed til at planlægge eget arbejde
- Interessante og udviklende arbejdsopgaver
- Fleksible arbejdsforhold med mulighed for at præge dagligdagen og for at bidrage til afdelingens udvikling
- Godt arbejdsklima i et travlt miljø med gode udviklingsmuligheder
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomsten med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.
Stillingen er på 37 timer pr. uge. Arbejdstiden vil ligge mellem kl. 06.00 og kl. 18.00 mandag til fredag.
Arbejdstedet er Fabriksparken 22, 2600 Glostrup.
Ansøgningsprocedure
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos konstitueret enhedschef Mirije Medii på e-mail mirije.medii@regionh.dk.
Stillingen er til besættelse hurtigst muligt.
Det forventes at der afholdes samtaler løbende.
Ansøgning skal være os i hænde senest søndag den 1. december 2024.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Om Center for Ejendomme
CEJ Logistik er en del af Center for Ejendomme (CEJ), som er et koncerncenter i Region Hovedstaden, der siden 1. januar 2017 har varetaget regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter med alt fra fredede ejendomme til hospitalsbyggeri, samt regionens tværgående logistikfunktion.
Vi er fysisk placeret i Fabriksparken 22, 2600 Glostrup
CEJ Logistik, som er en del af Center for Ejendomme, og består af tre enheder:
- Enhed Transport og Flådestyring
- Supply Chain
- Hospitals Logistik
Vores arbejde giver mening, fordi det handler om liv. Vil du være med til at gøre en forskel?
Du kan læse mere om CEJ her.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Center for Ejendomme, Lyskær , 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-12-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6147699