Bliv vagt- og servicemedarbejder ved Danmarks næststørste byret

dato

Vi søger dygtige og erfarne vagt- og servicemedarbejdere til vores administrationsafdeling ved Retten i Glostrup. Du bliver en del af en velfungerende afdeling med 24 gode kollegaer og en del af Danmarks næststørste byret.

Retten i Glostrup har permanent adgangskontrol. Vi skaber tryghed og høj service for alle brugere, besøgende og ansatte.

Det er vigtigt, at du trives med en bred vifte af opgaver og tager ansvar for løsning af opgaverne. De kan fx være:

• Vagtfunktion ved adgangskontrol herunder håndtering af scanningsudstyr mv., åbne og lukke
retsbygningerne
• Vagtfunktion i forbindelse med retssager og retsmøder
• Rundering af retten
• Håndtere vidner og sikre ro og tryghed for alle
• Klargøre retssale og mødelokaler
• Varetage opgaver i vores information herunder vejlede rettens brugere telefonisk og ved fysisk
fremmøde, udfylde bilag til vidner og domsmænd
• Lettere kontorarbejde
• Håndtere post, sikre opfyldning af papir til printere mv.
• Løse andre forefaldende opgaver, herunder oprydning og evt. mindre håndværksmæssige
opgaver
• Sammen med dine nærmeste kolleger på skift dække vagtfunktionen ved grundlovsforhør i
weekender og på helligdage

Vi tilbyder:
• Et spændende og afvekslende job med mulighed for at udvikle sig
• Daglig kontakt til rettens brugere
• Kompetenceudvikling, herunder tilbud om kurser
• Tæt samarbejde med kollegaer og eksterne samarbejdspartnere
• Flekstidsordning, massageordning, samt kaffe og frugtordning

Retten i Glostrup har ca. 100 kontorfunktionærer, vagter og servicefunktionærer, samt 48 jurister. Vi bor 5 minutters gang fra Glostrup Station og har fine parkeringsforhold, hvis du er i bil. Hvis du cykler, har vi gode badeforhold. Vi har en velfungerende personaleforening, der arrangerer aktiviteter efter arbejdstid i løbet af året.

Vi forventer, at du:
• Har erfaring med vagt- og serviceopgaver
• Har gode samarbejdsevner og et godt humør
• Er vant til at yde en god service
• Kan arbejde selvstændigt og ansvarsbevidst
• Har en rolig og venlig udstråling samt fremtræder med autoritet
• Har kendskab til arbejdsområderne eller har lyst til at lære dem

Det er endvidere en fordel, hvis du har bestået grundlæggende vagtkursus eller har anden relevant erfaring.

Løn og ansættelsesvilkår:
Jobbet er med tiltrædelse 1. august 2025 eller snarest muligt. Arbejdstiden er 37 timer om ugen med flekstidsordning.

Stillingen er på fuld tid og forventes besat i henhold til OAO-S-fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og OAO (Offentlige Ansattes Organisationer) samt organisationsaftalen for vagtfunktionærer i staten.

Aflønning vil ske efter løngruppe 3 som er kr. 27.252,00 pr. måned eksl. pension.

Der vil eventuelt være mulighed for at forhandle et personligt tillæg afhængig af dine faglige kvalifikationer og forudgående erfaring.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt og opretholde din sikkerhedsgodkendelse under hele din ansættelse.

Yderligere oplysninger:
Hvis du vil vide mere om stillingen kan du kontakte teamleder Nadia Edimar-Kanlund på tlf. 43 23 15 67.
Du kan se mere på www.domstol.dk/glostrup.
Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest den 18. juni 2025.

Vi skal som minimum have din motiverede ansøgning og dit CV, men vi vil også gerne læse udtalelser og relevante eksamenspapirer m.v.

Vi opfordrer enhver, der er interesseret og kvalificeret, til at søge stillingen uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold m.v.

Ansættelsessamtaler:
Samtaler vil blive afholdt løbende.

Samtalen består af to dele. Først skal du løse en lille opgave, som vi udleverer på dagen. Bagefter holder vi ansættelsessamtalen.




INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Retten i Glostrup, Stationsparken , 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-06-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/e6a33e9d-77d9-4de0-a3c1-d07d36a06d5c

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet