Bogholder/controller søges til dynamisk håndværksvirksomhed i Gentofte

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


Har du lyst til at være en del af en succes sammen med engagerede og arbejdsomme kollegaer? Har du solid erfaring fra en økonomiafdeling?

Trives du i et job med forskelligartede arbejdsopgaver og en travl hverdag?

Er du serviceminded, struktureret, dedikeret og fokuseret?

Kan du sige ”JA” til ovenstående, er det sikkert dig, vi mangler ……

Vi er en håndværksvirksomhed, der i dag beskæftiger ca. 85 medarbejdere. Vores adresse er Mesterlodden 5 i Gentofte, hvor vi bor i eget topmoderne domicil. Vi udfører alle opgaver inden for primært forsikringsskader og serviceopgaver.

Til nyopslået (fysisk) fuldtidsstilling søger vi en glad, positiv og proaktiv bogholder/controller, som skal indgå i vores team i økonomiafdelingen, hvor vi pt. er 5 ansatte.

Dine arbejdsopgaver bliver:

  • Debitorstyring
  • Kreditorstyring
  • Fakturering
  • Bogholderiopgaver, herunder afstemninger i forbindelse med måneds- og årsrapportering
  • Lønadministration samt lønrelateret personalejura (funktionærer & timelønnede m. overenskomst)
  • Controlling af time-/sagsstyring m.m.
  • Administration & ad hoc opgaver

Du har et indgående kendskab til MS Office pakken - primært Excel - og du har nemt ved at tillære dig nye ERP- & IT-systemer. Vi benytter e-Regnskab i virksomheden.

Opgaverne er alsidige, og du skal trives med, at dagen ikke altid bliver som planlagt. Du er villig til at give den en ekstra skalle ved spidsbelastningsperioder.

Vi overlapper og hjælper hinanden i afdelingen, så fleksibilitet er et nøgleord hos os. Vi har et uformelt arbejdsmiljø med en flad organisationsstruktur, og der er ikke langt fra beslutning til handling.

Løn efter kvalifikationer med pensionsordning, sundhedssikring, kantineordning, personaleforening - der står for flere årlige arrangementer samt div. øvrige personalegoder.

Arbejdstiden er fuld tid 37 timer ugentligt med fysisk fremmøde på arbejdspladsen.

Lyder ovenstående som en stilling for dig, så send en kort ansøgning og CV til joachim@rbbusiness.dk 

Vi afholder løbende samtaler.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte HR Chef, Joachim på tlf.
93 96 03 42

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

RB Business ApS, Bakkedal, 2980 Kokkedal

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6088168

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet