BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brand Manager – Ready To Drink
Vil du have unikt 360 graders brand-ansvar i succesfuld C25 virksomhed på vild vækstrejse?
Har du så tilpas megen marketing- og branderfaring, at du kan tage dirigentrollen og det totale brand-ansvar for vores succesrige Ready To Drink (RTD) portefølje? Den rummer Shaker, Mokaï og andre alkoholiske drikke, og den er i vækst. Det er nu, du har chancen.
Der er tale om en helt unik brand manager rolle. Du skal lede længe efter et lignende FMCG-job, hvor dit ansvar dækker hele vejen rundt fra porteføljestrategi, produktudvikling, design og markedsføring til udvikling af specifikke On Trade events og koncepter. At du arbejder med kendte og stærke brands, der skaber god stemning og fest, gør bare din hverdag sjovere. Dertil kan du glæde dig til at komme ind i en virkelig god afdeling, hvor vi sparrer, hjælper hinanden og har det sjovt sammen.
Dirigenten, der sætter ting i gang og sikrer, at de kommer helt i målHvordan skaber, videreudvikler og markedsfører vi produkter, der giver den helt rigtige oplevelse og vibe blandt kunderne, så det er vores brands, der bliver lagt i indkøbskurven og bestilt i baren? Det er dig, der skal levere svaret med primært fokus på det danske marked og sekundært som rådgiver for kollegaer i andre markeder i takt med, at vi ekspanderer.
Du gør det ved at tage det fulde P&L ansvar for hele værdikæden og være dirigenten, der bringer overblikket og projektledelsen. Med udgangspunkt i en solid strategi har du fingeren på pulsen ift. trends, salg og markedsudvikling. Du bruger så din viden til at få mange forskellige interessenter og samarbejdspartnere til at eksekvere. Internt er det særligt salgsorganisationen, du skal spille sammen med. Eksternt er det primært en bred vifte af specialistbureauer, du skal have til at levere topklasse ydelser. Dine primære opgaver bliver at:
- Videreudvikle strategien for vores RTD-portefølje i tæt samarbejde med marketing manageren og andre nøglepersoner.
- Sikre stærke value propositions for dine forskellige brands.
- Briefe og styre specialistbureauer ift. eksekvering af alt fra kreative markedsføringskoncepter, reklamer og kampagner til konkret design af emballage og udvikling af væske.
- Sikre og styre løbende brand-aktivering i både On Trade og Off Trade kanaler.
- Uddanne salgsorganisationen ift. at kunne forstå og udnytte dine brand-platforme optimalt i marken.
Din nye arbejdsplads er Royal Unibrew’s hovedkontor i Faxe. Du har så typisk 1-2 dage i København om ugen, hvor du mødes med dine bureauer. Du får selvfølgelig firmabil og masser af andre benefits.
Du bliver en del af Royal Unibrews store og meget velfungerende marketingafdeling, hvor vi er godt 30 kompetente kollegaer, der tilsammen dækker alle aspekter af moderne markedsføring og produktudvikling. Herunder er vi 10 Brand Managere, så mulighederne for kvalificeret sparring og hjælp er helt i top.
Minimum 5 års bredt funderet erfaring med marketing og brand managementSkal du lykkes i denne rolle, skal du have den nødvendige struktur til at kunne styre mange forskellige opgaver og forløb, der involverer mange forskellige mennesker og deadlines. Det kræver samtidig, at du er rigtig god til at formidle, så alle er helt med på hvorfor, hvad, hvem og hvornår – både i en præsentation og foran et publikum på potentielt flere hundrede tilhørere.
Du skal også have et godt analytisk beredskab ift. at kunne dykke ned i tal og data og komme derfra med ny viden og forståelse. På toppen af det hele kommer du med noget idé-/innovationskraft, der gør dig i stand til løbende at skabe fremadrettet udvikling. Derudover kan du sætte kryds ved:
- En videregående uddannelse på kandidatniveau inden for marketing eller et beslægtet område
- 5+ års erfaring med marketing og brand management
- Erfaring med styre projekter, der involverer forskellige samarbejdspartnere
- Gerne erfaring på tværs af on trade og off trade – en fordel, men ikke et krav for at søge
- Gode engelskkundskaber, skriftligt og mundtligt
Send venligst din ansøgning med CV via vores hjemmeside. Ansøgningsfristen er 4. september, 2023.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte marketing manager, Christian Valeur på +45 29 23 03 38.
Vi glæder os til at høre fra dig. Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.
Royal Unibrew en af de førende drikkevareleverandører – ikke bare i Danmark, men på en række internationale markeder. Vi står bag traditionsrige brands som Faxe Kondi, Nikoline, Egekilde, Pepsi Max, Royal Beer og Heineken.
Hos os får du mere end 2.700 kolleger på verdensplan, der sammen udvikler drikkevarer, vi kan mødes om. På dansegulvet, i 3. halvleg eller over et måltid.
I Royal Unibrew er du med til at udfordre rammerne for bæredygtighed, så vi kan blive den mest bæredygtige drikkevareproducent om 5 år. Du er med på et hold, der hele tiden arbejder for at være den foretrukne samarbejdspartner, som sikrer kunderne et mangfoldigt udvalg af drikkevarer. Og du er med til at styrke lokal sport, musik og foreningsliv.
Læs mere på www.royalunibrew.dk
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=6331c4e0)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Royal Unibrew, Ejby Industrivej, 2600 Glostrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=6331c4e0&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5893006