BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en del af udviklingen af bylivet i København? Kan du se dig selv finde de rigtige løsninger på tilladelser til bl.a. arrangementer og større events i samarbejde med ansøger og med respekt for byens mange brugere? Har du evnen til at formidle regler konstruktivt og imødekommende? Har du gåpåmod og får tingene til at ske? Så er du måske vores nye kollega.
Københavns Kommune er en by med et sprudlende byliv og en stor variation af arrangementer – fra det lille lokale loppemarked eller vejfest over traditionsrige arrangementer som Jazzfestivalen, byens julemarkeder og Copenhagen Marathon til de store events som EURO2020 og Tour de France, Grand Départ 2022.
Vi søger en kompetent sagsbehandler til at behandle ansøgninger om tilladelser til både store og små arrangementer. Du vil være med til at skabe et varieret byliv og styrke samarbejdet med byens mange aktører.
Arbejdsopgaver og ansvarsområde
Som sagsbehandler på arrangementsområdet ved enheden Arrangementer og Gadesalg skal du behandle ansøgninger om tilladelse til arrangementer, koordinere med andre myndigheder fx politi og beredskab og vejlede om gældende regler og ikke mindst de muligheder byen rummer for arrangører og aktører. Tilladelserne gives under hensyn til balancen i byen med respekt for trafikken og det øvrige byrum. Du vil være med til at sikre, at tilladelserne meddeles på et korrekt oplyst grundlag i henhold til gældende lovgivning og kommunal praksis.
Som sagsbehandler vil du få ansvar for kontakt med ansøgerne, gennemgang af ansøgningsmateriale og tegninger, oplysning af sagen, partshøringer, dokumentation og journalisering og i sidste ende at skulle træffe afgørelser ift., om der kan gives tilladelse til ansøgerne. Du vil som udgangspunkt få ansvar for et geografisk område i byen, men der vil også være opgaver og sager, der går på tværs.
Endelig vil der være løbende projekter, som du alt efter kompetencer vil kunne bidrage til – herunder udvikling af den daglige drift og enhedens interne forhold. Her har vi fokus på at levere service i myndighedsrollen, sammenhængende opgaveløsning, forudsigelighed for vores kunder og imødekommende dialog og samspil med vores omverden.
Du bliver en del af
Arrangementer og Gadesalg er en meget dynamisk enhed, hvor sagsmængderne følger årstidernes skiften. Udover arrangementer sagsbehandler vi også stadepladser og gadesalg. Du bliver en del af en enhed på ca. 17 kolleger bestående af myndighedssagsbehandlere, studentermedhjælpere, AC-ere og en jurist. Vi behandler omkring 3000-4000 ansøgninger om året. Du vil således skulle indgå i et team, der skal arbejde hurtigt og præcist, og du vil få en stor kontaktflade. Du vil få selvstændigt ansvar for dine sager, men ikke sidde alene med opgaverne, når de bliver svære, da vi løbende sparrer med hinanden og gør meget for at sikre et godt arbejdsmiljø og arbejdsfællesskab i dagligdagen.
Kvalifikationer
Vi forventer, at du har erfaring med administrativt arbejde – og gerne fra en politisk styret organisation, samt at du er en god og skarp formidler både skriftligt og mundtligt. Derudover ser vi gerne, at
- du har erfaring med sagsbehandling og journalisering og gerne erfaring med behandling af ansøgninger
- du har stort overblik og kan koordinere mange oplysninger
- du har en relevant uddannelse
- du kan formidle ansøgningernes indhold ”fra skrivebord til byrummet”
- du har pulsen på byen og lokalkendskab
- du kan håndtere konflikter og helst tage dem i opløbet
- du arbejder struktureret og forstår vigtigheden af at overholde formalia i alle sager
- du har flair for IT-systemer og er rutineret i Office pakken
Når vi møder dig, forventer vi, at
- du er fagligt ambitiøs
- du er fleksibel og nysgerrig i forhold til arbejdsopgaver
- du er service- og dialogorienteret
- du er god til at samarbejde
- du arbejder målrettet og er grundig
- du trives i en travl hverdag
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og efter forhandling med relevante faglige organisationer. Stillingen er med tiltrædelse pr. 1. august 2023 eller snarest muligt herefter.
Stillingen er som udgangspunkt en HK-stilling og arbejdstiden udgør 37 timer pr. uge inkl. frokostpause. Du får fleksible arbejdstider (flekstidsordning), mulighed for hjemmearbejde, en centralt beliggende arbejdsplads og en attraktiv pensionsordning.
Arrangementer og Gadesalg er en del af Teknik- og Miljøforvaltningen, Københavns Kommune og er lokaliseret i Njalsgade på Islands Brygge i København.
Spørgsmål
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte enhedschef Mikkel Halbye Mindegaard på 5146 5480. Du kan også læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen på www.kk.dk.
Søg via linket senest onsdag den 7. juni 2023
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 24.
Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=191947&DepartmentId=19734&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5833315