Customer Success konsulent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være vores nye Customer Success Consultant?

Har du en passion for den gode kundeoplevelse og for at opbygge forretningsrelationer og kan du tænke i løsninger, der giver vores kunder værdi? Så er du måske vores nye medarbejder i Customer success-afdelingen. I denne rolle vil du have en bred berøringsflade internt og en stor indflydelse på værdien vi skaber for vores kunder. 

Det her er en mulighed for at komme på hold med passionerede kollegaer, der har det sjovt, mens du sidder med et stort ansvar for noget at det vigtigste i vores hverdag - vores kunder.

Opgaver og ansvarsområder:

Som Customer Success Consultant hos Byggefakta, er det dit ansvar, at kunderne får en god onboarding og den rette hjælp og vejledning til at bruge vores platform til at udvikle deres forretning. Du vil i tæt dialog med din leder, drive og udvikle processen og sørge for, at kunderne får så meget værdi ud af produktet som muligt.

Dine primære opgaver vil omfatte:

  • Onboarding af nye kunder
  • Skabe relationer, der gør dig til kundens nøgleperson
  • Uddanne kunder i muligheder, moduler og features
  • Tage ansvar for kunderejsen fra kontrakten underskrives
  • Rådgive og uddanne kunderne og sikre kunderne forstår værdi og brug i relation til markedet
  • Inbound og outbound support via telefon/mails/chat/videoopkald
  • Vedligeholdelse og udvikling af eksisterende kunder

Din Profil:

Vi søger en person med følgende kvalifikationer og egenskaber:

  • Du har erfaring inden for kundeservice, salg eller account management.
  • Du Brænder for at levere kundeoplevelser ud over det sædvanlige
  • Stærke kommunikationsevner på dansk og eventuelt engelsk.
  • Du kan formidle komplekse ideer klart og forståeligt.
  • Du kan opbygge og vedligeholde stærke kundeforhold.
  • Du Forstår kundens behov og kan tilpasse løsninger derefter.
  • Du har Kendskab til de teknologier, der bruges til kundesupport, som f.eks. CRM-systemer, supportplatforme og lignende.
  • Du er god til at analysere kundebehov og markedsforhold for at støtte forretningsudviklingen.
  • Du kan arbejde struktureret og disciplineret
  • Du har en positiv indstilling til livet og spreder generelt godt humør.

Byggefakta tilbyder følgende fordele:

  • Et spændende job og en dynamisk hverdag i en markedsledende vækstvirksomhed
  • En stejl læringskurve og en masse muligheder for at udvikle din karriere
  • Et uformelt og åbent kontormiljø med fantastiske kolleger og god humor
  • En fleksibel arbejdsplads med mulighed for at strukturere din egen hverdag
  • Unikke produkter, der skaber stor værdi ved vores kunder
  • Mulighed for at udvikle dig personligt som fagligt
  • En attraktiv lønpakke, pensionsordning, sundhedsforsikring, massageordning, frokostordning samt sociale aktiviteter arrangeret af vores Kulturministerium.
  • Nye, lyse lokaler lige ved Glostrup station, så det er nemt at komme til med det offentlige.

Om Byggefakta:

Byggefakta er førende leverandør af data og software til alle aktører i byggebranchen.

Som en integreret del af Byggfakta Group opererer vi globalt i mere end 26 lande, herunder Danmark, Sverige, Norge, Finland, England, Slovakiet, Tjekkiet, Portugal, Tyskland, Schweiz, Spanien og mange flere.

Vi er dedikerede til at holde vores kunder på forkant med udviklingen inden for byggeri og anlægsprojekter, både offentlige og private projekter.

Vores specialiserede løsninger giver markante konkurrencefordele for aktører i byggebranchen, der ønsker at være i front inden for dansk byggeri.

I Danmark har vores dedikerede team på over 100 medarbejdere inden for research, IT, salg, marketing og administration en fælles mission om at optimere vores kunders forretning.

Vi stolte af vores virksomhedskultur, der fremmer en rummelig arbejdsplads og en sund balance mellem arbejdsliv og privatliv. Hos os værdsætter vi forskellighed og har skabt en mangfoldig medarbejderstab, der bringer unikke perspektiver og kompetencer til vores arbejdsfællesskab.

Du kan læse mere om os på www.byggefakta.dk og www.byggfaktagroup.com

Hvordan ansøger du:

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte teamets manager på mail isa@byggefakta.dk eller ringe på telefon 61789868.

Opstart ønskes hurtigst muligt, ansøgninger behandles løbende og vi ansætter, så snart den rette kandidat er fundet.

Vi ser frem til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

BYGGEFAKTA A/S, Stationsparken, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5960676

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet