Engageret lægesekretær/Sundhedsadministrativ koordinator til Afdeling for Øjensygdomme, Rigshospitalet - Glostrup

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for sekretærfaget, har interesse for øjensygdomme og ønsker du en stilling med store udviklingsmuligheder - er du måske den kollega vi søger

Øjenafdelingen, Rigshospitalet - Glostrup søger uddannet lægesekretær/Sundhedsadministrativ koordinator til ”flyverfunktion” i Øjenafdelingen. Med start 1. marts 2024, 37 timer/uge og med arbejdstid om dagen.

Vi søger en ny kollega som skal dække en ”flyverfunktion” i vores afdeling. I en flyverfunktion får du mulighed for at arbejde på tværs af hele afdelingen, og dermed få kompetencer indenfor både det medicinske og det kirurgiske område. Men for at sikre et solidt fundament, vil du blive oplært i vores nethindekirurgiske team det første år.

Sekretærerne i vores afdeling er utroligt vigtige for en god og effektiv drift og er samtidigt fundamentale brikker i det tværfaglige samarbejde og patientens vej i Øjenafdelingen. Vi er en afdeling som vægter, at opgaverne løses af de bedste kompetencer, hvorfor sekretærerne ofte involveres i nye opgaver. Vi prioriterer og værdsætter derfor kompetenceudvikling for sekretærerne – for hele tiden at være på forkant med nye opgaver.

Dine opgaver i teamet

Sekretærerne i Øjenafdelingen arbejder i 13 subspecialiserede team, hvor dagligdagen er præget af et tæt tværfagligt samarbejde - og hvor du som sekretær er en vigtig nøglespiller i den daglige drift.

I det nethindekirurgiske team skal du, sammen med dine 3 nærmeste kollegaer, holde struktur i teamet og omkring teamets opgaver, samtidig med at du også skal samarbejde på tværs af afdelingens teams.

Dine primære opgaver vil være sekretærfaglige opgaver; henvisninger, booke tider til patienterne både til operationer og ambulante kontroller, telefon- og mailbesvarelse, diverse administrative opgaver i Sundhedsplatformen samt andre teamrelaterede opgaver.

Om dig

  • Du skal være uddannet lægesekretær/Sundhedsadministrativ koordinator
  • Du skal kunne lide en omskiftelig hverdag
  • Du får energi af at koordinere, skabe overblik samt løse administrative opgaver
  • Du er engageret, brænder for sagen og har evner for selvledelse
  • Du er teamspiller og ved at det er gennem samarbejde, du når længst
  • Du har let ved, og har erfaring med, at navigere i en stor organisation
  • Du skal have erfaring med at arbejde i Sundhedsplatformen


Vi tilbyder

  • Introduktion og grundig oplæring der tager udgangspunkt i dit faglige niveau og dine erfaringer.
  • Spændende og travl hverdag, hvor 2 dage aldrig er ens.
  • Søde, engagerede kolleger og stor tværfaglig kontakt.
  • Velorganiseret arbejdstilrettelæggelse som du løbende er med til at forbedre.
  • Et åbent og positivt arbejdsmiljø.
  • Mange udfordringer i et travlt afsnit, hvor alle bidrager til det gode patientforløb.
  • Mulighed for intern undervisning i øjensygdomme både i eget afsnit, men også på tværs.
Om Afdeling for Øjensygdomme

I Øjenafdelingen ser vi ca. 800 patienter dagligt, som alle skal have et godt forløb. Vi lægger meget vægt på, at alle patienter får en særdeles imødekommende og venlig behandling - og vi strækker os langt for at imødekomme patienternes ønsker. Flertallet af øjenspecialets behandlinger fører til bedre syn og bedre livskvalitet.

Øjenafdelingen er Danmarks største øjenafdeling og modtager patienter fra hele landet. Afdelingen er geografisk placeret på Rigshospitalet i Glostrup, men har også afsnit på Kennedy Centret i Glostrup, Nordsjællands Hospital i Hillerød og Blegdamsvej. Øjenafdelingen er en af afdelingerne i HovedOrtoCentret på Rigshospitalet. Vi er ca. 360 ansatte og repræsenterende en bred vifte af faggrupper, heraf 62 sekretærer.

Vi er en travl arbejdsplads, præget af mange patientkontakter og med mange samarbejdspartnere. Du kan finde oplysninger om Afdeling for Øjensygdomme på vores hjemmeside under afsnittet ”om klinikken”; Afdeling for Øjensygdomme eller vores instagram side ”Oejenriget”,



Vil du vide mere?

Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lone Jakobsen på tlf. 3863 4705.

Anfør venligst på ansøgningen om du søger den faste stilling, barselsvikariatet eller begge dele.



Ansøgningsfrist

Mandag d. 22. januar 2024

Der vil blive afholdt samtaler i 4.



Stillingerne er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest.

Forudsætning for ansættelse er forståelse og beherskelse af det danske sprog.

Vi er en røgfri arbejdsplads.

Et af Regionens mål i personalepolitikken er ligebehandling uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap eller religion. Det sikres blandt andet gennem ansættelses- og uddannelsespolitikken.







Dine løn- og ansættelsesvilkår Autoriseret sundhedspersonale med patientkontakt, der er uddannet i et andet EU/EØS-land end Danmark, skal ved ansættelse i Region Hovedstaden, opfylde kravet til sprogkompetencer* i dansk. *Autoriseret sundhedspersonale med patientkontakt, der er uddannet i et andet EU/EØS-land end Danmark, skal ved ansættelse i Region Hovedstaden have bestået en danskprøve (Danskuddannelse 3, som svarer til 9. klasses afgangseksamen) eller som minimum kunne bestå prøven senest 1 år efter ansættelsen, eller have opnået tilsvarende sprogkompetencer i dansk på anden vis. Danskprøven skal bestås med minimum følgende karakterer: • mundtlig kommunikation med karakteren 10 • læseforståelse med karakteren 7 • skriftlig fremstilling med karakteren 7

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Glostrup Hospital, Nordre Ringvej, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5971987

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet