BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Leder du efter et givende og fleksibelt arbejde, hvor du får lov til at gribe en masse udfordringer og blive godt udviklet? Søger du et job, hvor du er med til at gøre en forskel for andre? Så er du måske vores næste receptionistafløser.
Vær, hvor det sker
Forestil dig en arbejdsplads, hvor du kan være, hvor det sker, du er det bankende hjerte ude ved vores kunder. Det er dig de kommer til, når der skal forberedes til møder, når de skal have hjælp til det praktiske i huset eller helt traditionelt, når der skal omstilles til den rigtige medarbejder. Ligegyldig opgaven, så er du med til at skabe tryghed for dem.
Er du klar til at gribe udfordringen?
Det specielle ved vores receptionistafløsere er, at du bliver knyttet til forskellige receptioner ved vores kunder, hvilket giver dig stor afveksling i hverdagen og stor fleksibilitet. Og bare rolig, selvom det bliver flere receptioner, så bliver du lært godt op og klædt ordentligt på.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af at:
-
Kundemodtagelse
-
Håndtering af mails og opkald
-
Opsætning af forplejning til interne og eksterne møder
-
Opsætning af buffet
-
Ad Hoc-opgaver
Vi søger flere garanti- og timeansatte til vores receptionistteam, der specielt i sommerperioden arbejder fuldtid. Arbejdstiden er primært mandag til fredag i tidsrummet 07-18, og der vil også være mulighed for weekendarbejde samt aftenvagter.
Efter sommerperioden vil der være mulighed for et gennemsnit på 25-80 timer, muligvis flere, pr. måned. Receptionsvagterne kan være planlagte i forvejen, men der er også dage, hvor det uforudsete sker, og en af receptionerne mangler en afløser på selv samme dag.
Hvad er vores forventninger til dig?
Som en del af vores afløserteam er det vigtigt, at du er opmærksom på dine omgivelser og handler ud fra dit indre servicegen. Du ønsker at arbejde ekstra her i sommerperioden. Derudover ser vi gerne, at du har erfaring fra restaurations- og hotelbranchen eller lignende. Du kan altid blive udfordret på spændende opgaver, der spænder bredt, hvorfor du skal kunne tilpasse dig til situationen og handle derfra.
Vi vil gerne at du trives og lykkedes, derfor ser vi gerne at du:
-
Ansvarlig af natur
-
Du er serviceminded, god til at aflæse mennesker og møde dem i øjenhøjde
-
Omstillingsparat
-
Du har flair for IT
-
Du er klar til at få kendskab til flere virksomheder
-
Du er en selvstændig problemknuser, som skaber overblik og tager styringen i det uforudsete
-
Du er klar og forståelig i din kommunikation på dansk og på engelsk, både i skrift og tale
Du bliver en del af et stærkt sammenhold
Et sammenhold hvor du bliver en del af vores afdeling Reception & Services. Du vil blive tilknyttet flere kunder, og ydermere blive beriget som en del af vores dynamiske afløserteam, som har til ansvar at få receptionerne til at køre snorlige ved ferie, sygdom og barsel.
Vi er et team, der sætter pris på ærlighed og hjælpsomhed, vi er gode til at kommunikere og sikrer en fælles forståelse med lige høj interesse for at yde god service hos vores kunder, såvel som god kollegial trivsel.
Er du klar til at mærke sammenholdet og skabe tryghed?
Så send os din ansøgning og fortæl, hvorfor vi mangler lige netop dig i teamet. Ansøgningsfristen er 7. juli og vi kalder ind til samtale og ansætter løbende, så send endelig din ansøgning i dag end i morgen.
Skulle du have nogle spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte driftsleder, Brynhild Kjelnæs, på brynhild.kjelnaes@securitas.dk.
Vi glæder os til at møde dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
(10-36 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
SECURITAS A/S, Sydvestvej, 2600 Glostrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6063545