BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at arbejde med fødevaresikkerhed og dyrevelfærd? Har du lyst til at hjælpe kunderne med at forstå reglerne? Falder det dig naturligt at yde god kundeservice? Så har vi en ledig stilling til besættelse i Fødevarestyrelsens kundecenter snarest muligt.
Kundecentret besvarer henvendelser inden for hele Fødevarestyrelsens område – det kan fx være opstart af fødevarevirksomhed, rejse med kæledyr, import af fødevarer eller eksport af levende dyr og meget andet. Kunderne er fødevarevirksomheder, landmænd, transportører og forbrugere. Der er primært tale om telefoniske henvendelser, men skriftlige henvendelser vil også lande på dit bord.
Vi tilbyder
Et spændende job, hvor du hver dag har følelsen af at have gjort en forskel og skabt værdi for de kunder, du har hjulpet, når du enten går hjem eller logger ud, for der er selvfølgelig også mulighed for hjemmearbejde.
Hos os har man altid fingeren på pulsen og ved, hvad der sker inden for fødevarestyrelsens område. Du får hurtigt kendskab til, hvordan det er at arbejde i en styrelse med stor politisk bevågenhed.
Vi tilbyder sidemandsoplæring, mentorordning, løbende kompetenceudvikling og opdatering inden for styrelsens faglige områder.
Du bliver del af en spændende enhed med 12 gode og kompetente kolleger, der har kundeperspektivet, kommunikation, samarbejde og trivsel i højsædet.
Om dig
• Du er glad for at tale med kunder og forstår at sætte dig i kundens sted. Du forstår at lytte og stille de rigtige spørgsmål, så kundens problemstilling bliver afdækket.
• Du har en teoretisk uddannelse inden for Fødevarestyrelsens område gerne på kandidatniveau (fx indenfor husdyrvidenskab) eller bachelorniveau (fx human ernæring), og du har gerne erfaring med telefonisk kundekontakt.
• Det er en forudsætning, at du kan omsætte høj faglig viden til let forståelig information i øjenhøjde.
• Du er god til at søge information frem og vant til at arbejde i mange forskellige IT-systemer samtidig.
• Som person er du et glad og udadvendt menneske med et smittende godt humør. Du trives med et højt arbejdstempo og mange samarbejdsflader.
Om os
Kundecentret vejleder kunder inden for alle Fødevarestyrelsens fagområder; fødevarer, foder, veterinær og kødkontrol. Der er blandt medarbejderne i Kundecentret et meget bredt vidensniveau. ¾ af alle henvendelser afsluttes i Kundecentret, mens de resterende sendes videre til kollegaer primært i kontrolenhederne.
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg.
Stillingen er på fuld tid.
Hvornår skal du starte?
Vi har brug for dig snarest muligt.
Ansøgning og mere information
Vi glæder os til at modtage din ansøgning vedlagt eksamensbevis, CV og andre relevante bilag online i vores rekrutteringssystem på fvm.dk/job senest søndag den 21. april 2024.
Vil du vide mere?
Yderligere oplysninger fås hos sektionsleder Malene Mols på telefon 72 27 68 66.
Du kan læse mere om os på www.fvst.dk.
Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri betragter mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Fødevarestyrelsen, Glostrup, Stationsparken, 2600 Glostrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6025304