BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at være leder for ledere på et plejehjem med tryk på 'hjem'?
Så synes vi, du skal søge stillingen som vores nye forstander!
Hvem er du?
På Deborah Centret har mange af beboerne en særlig tilknytning til jødisk kultur og tro. Vi har en helt særlig og rummelig stemning her, hvor beboerne er i centrum, medarbejderne er dygtige og de pårørende er engagerede. Det er derfor afgørende, at du kan se muligheder i at udfolde dig som professionel leder af ledere på et mindre plejehjem med stor nærhed og høj faglig kvalitet i alt, hvad vi gør. Du behøver ikke at have jødisk baggrund selv, men du har lyst til at være en del af hverdagen på Deborah Centret og vise forståelse for det jødiske liv og værdier.
Du har en sundhedsfaglig grunduddannelse, ledererfaring og lederuddannelse som minimum på diplom niveau. Herudover forventer vi, at du:
- har en struktureret tilgang og formår at holde overblik og vise gennemslagskraft
- kan skabe et 'vi-miljø', hvor alle kender alle – en slags landsbymentalitet
- uddelegerer ansvar til lederne og sørger for inddragelse af medarbejderne
Medarbejderne siger: 'Vi har brug for en forstander, som har fingeren på pulsen, sætter en faglig retning og giver os indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse'. Du skal derfor sikre struktur og arbejdsgange, som hjælper ledere og medarbejderne til, at Deborah Centret er et trygt sted for beboerne i form af god daglig omsorg og høj sundhedsfaglig kvalitet. Deborah Centret skal være en attraktiv arbejdsplads med fokus på trivsel og arbejdsglæde, så fagligt dygtige medarbejderne udvikles og fastholdes. Du og de øvrige ledere skal også sikre, at plejehjemmet vedbliver at være relevant for målgruppen af jødiske medborgere, samtidig med at ikke-jødiske beboere føler sig godt tilpas her.
Hvem er vi?
Deborah Centret er et selvejende plejehjem, som ligger i en dejlig moderne bygning på Bryggergade på Østerbro – tæt på Fælledparken og med rigtig gode P-forhold og offentlige transportmuligheder. Vi har 40 boliger fordelt på fire etager og eget produktionskøkken. Ledergruppen udgøres af forstanderen, to afdelingsledere for plejen og en leder for køkken og rengøring. Herudover refererer en sekretær, en driftsleder og en aktivitetskonsulent direkte til forstanderen. I alt er der knap 40 fastansatte medarbejdere. Se mere om os her.
Det praktiske
Se en mere uddybende jobprofil her.
Vi har brug for dig fra den 1. august 2023 eller så hurtigt som muligt. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Vil du vide mere, så kontakt meget gerne områdechef Signe Grauslund på 2637 8875 eller bestyrelsesformand Siw Krasnik på 2210 0321. Du er også meget velkommen til at komme forbi til en rundvisning – i så fald skal du lave en aftale med afdelingsleder Katrine Reffstrup Hansen på 5152 0630.
Søg via linket senest tirsdag den 6. juni 2023
Vi holder første samtaler den 13. eller den 14. juni, og anden samtaler den 22. juni. Et eksternt rekrutteringsfirma foretager test mellem de to samtalerunder.
Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192032&DepartmentId=20121&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5836232