Glostrup Kommunes Tandpleje søger specialtandlæge til fast stilling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Veldrevet Tandpleje med engagerede medarbejdere og glade patienter søger specialtandlæge til fast stilling.

Vi har høj fokus på tandsundheden og ønsker at bidrage til en højere folkesundhed og trivsel generelt. Tandplejen i Glostrup servicerer ca. 5.000 børn og unge. Vi er i alt 14 medarbejdere i kommunen. Tandreguleringsklinikken er beliggende i samme bygning som Tandplejens administration, og råder over 2-3 units.
Vi søger en specialtandlæge til at blive en del af vores team på Tandreguleringen. Stillingen er på 17,5 timer inklusive hjemmearbejdstid, med god mulighed for at kombinere med andet arbejdssted. 
Der forventes, at der vil være interne ansøgere til stillingen.

Om Tandreguleringen            
Teamet på Tandreguleringen består af en specialtandlæge, to tandplejere samt en klinikassistent, alle med et stort engagement og mange års erfaring på området. Der venter her kollegaer som er utrolig dygtige og kvalitetsbevidste med udstrakt faglig forståelse, hvorfor der arbejdes med en høj grad af delegering. Personalet er omstillingsparate og positive med en unik fælles ansvarsfølelse.
Tandplejen har Solteq journalsystem, Romexis røntgenprogram og cephamoletrisk analysering varetages i Tiops. Foreløbig anvendes udelukkende gipsmodeller til studiemodeller og fremstilling af apparatur. Tandreguleringen arbejder med fast og aftageligt apparatur (dog ikke Align-behandlinger) samt skeletal forankring med PSM Medical Solutions. Al fremstilling af apparatur og modeller sendes ud af huset i et godt samarbejde til teknikkerne.

Om arbejdsopgaverne
Som vores specialtandlæge har Du det overordnede ansvar for driften af Tandreguleringen i tæt samarbejde med overtandlægen, herunder det faglige ansvar og sparring med personalet. 
Arbejdsopgaverne er mange, og nogle af de største og vigtigste er, at du skal stå i spidsen for den faglige kvalitetssikring og udvikling af Tandreguleringen. Du kan selv være med til at præge opgaverne i stillingen, efter dine ønsker.

Vi forestiller os, at vores nye specialtandlæge
•    er fagligt stærk og motiveret for at indgå et tæt samarbejde med de øvrige kollegaer
•    udviser god dialog og håndtering af barnet/den unge og forældrene
•    har overblik og forståelse for klinikdrift
•    har blik for kompetenceudvikling og evner god sparring med medarbejderne på Tandreguleringen og ude på klinikkerne
•    har fokus på samarbejde generelt og har altid patienten i fokus

Vi forventer, at du brænder for området og har energi og lyst til at stå i spidsen for en arbejdsom Tandregulering i en velfungerende kommunal Tandpleje.


Ansøgning
Motiveret ansøgning, CV og relevante bilag sendes elektronisk via linket på stillingsopslaget senest den 05.02.2024 kl. 12:00. Samtaler afholdes tors. d. 08.02.2024.
Der vil blive indhentet referencer på den kandidat, som vi er interesseret i.

Ved ansættelser kræves børneattest for ansatte, der skal arbejde med børn under 15 år. Attesten skal ikke sendes med ansøgningen.
Forventet tiltrædelse: 1. marts 2024 

Løn og ansættelsesvilkår
Lønnen fastsættes med udgangspunkt i den gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Du er meget velkommen til at kontakte os for yderligere oplysninger:
Overtandlæge Sarande Sopi sarande.sopi@glostrup.dk, 43 96 46 08 tryk 3 for administrationen eller mobil 29 41 94 65.
Kunne du tænke dig at lære mere om Glostrup Kommune og vores tandpleje, så læs gerne på kommunens og tandplejens hjemmesider: www.glostrup.dk og www.tandplejen.glostrup.dk eller kontakt os.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

(17-17 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Glostrup Kommune, Egeskoven, 27, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5977929

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet