Hygiejne- og fødevaresikkerhedsansvarlig søges til Rigshospitalets enhed for mad og drikke

dato

Hygiejne-og Fødevaresikkerhedsansvarlig til Rigshospitalet


Brænder du for Fødevaresikkerhed og hygiejne, kan du bidrage med et højt fagligt niveau på området og holde et konstant fokus på egenkontrol


Hvem er vi?
Enhed for Mad og Drikke (EMD) er en del af Serviceafdelingen og servicerer Rigshospitalets patienter og personale med mad og drikke fra køkkenet på Blegdamsvej og hele Psykiatrien i Region Hovedstaden fra Glostrup med 2 store produktionskøkkener, 2 kantiner og en Cafe´.

Enhed for Mad og Drikke på Rigshospitalet søger en servicemindet og dygtig medarbejder/kollega opgaven med Fødevaresikkerhed og hygiejne på begge matrikler, hvor de fleste regler og procedure er ensrettet for begge matrikler og være med til at sikre, at alle regler og love på området overholdes og som konstant har fokus på Egenkontrollen, samt gerne kendskab til E-Smiley og Fødevarereglerne fra Fødevarestyrelsen og finder dette område spændende

Arbejdet indebærer en stor del tid i produktionskøkkenerne, bageriet og kantinerne og i perioder også i afdelingernes afsnitskøkkener på begge matrikler
Du skal derfor trives med god dialog på forskellige niveauer og med mange forskellige snitflader i hverdagen

Opgaverne kunne for eksempel være:

  • Holde overblik i E-Smiley over udførte og ikke udførte kontroller
  • Udfører audit i de forskellige relevante teams og køkkener efter plan
  • Sikre udarbejdelse af handleplaner efter audit og følge op på disse
  • Have god dialog med Funktionslederne for områderne for fælles løsninger
  • Holde styr på reglerne og lovene på området- også ændringer
  • Deltage i relevante møder og kurser ved behov
  • Have god kontakt og dialog med FVST og den lokale kontrollant ved besøg
  • Deltage og have ansvaret ved FVST-besøg på begge matrikler
Vi forestiller os:

  • At du har relevant fødevarefaglig uddannelse
  • At du har godt kendskab til E-Smiley
  • At du som minimum kategoriserer dig selv som ”let øvet” i Office-pakken
  • At du er mere end almindeligt serviceminded, fleksibel og imødekommende
  • At du har ben i næsen og kan holde fast
  • At du er god til at kommunikere både på skrift og i tale
  • At du er rummelig og kan overskue flere forskellige opgaver i løbet af dagen
  • At du har lyst til at bidrage til det gode arbejdsmiljø og høje hygiejneniveau
  • At du er imødekommende for nye tiltag og har lyst til at bidrage til udviklingen
  • At du taler, forstår og skriver dansk

Vi tilbyder:

  • At være del af et større team/stab, hvor medindflydelse og frisættelse er i højsædet
  • Frihed under ansvar for selv at styre din arbejdsdag/tid
  • Et meningsfyldt arbejde, hvor du gør en forskel
  • En stor og spændende arbejdsplads i udvikling, hvor der er samarbejde med mange forskellige faggrupper
  • Løn- og ansættelsesforhold i henhold til relevant overenskomst
  • Mulighed for tilkøb af morgenmadsordning
  • Billig træningsmulighed i fitnesscenter på matriklen
  • Gode parkeringsmuligheder på begge matrikler om morgen


Ansættelsesvilkår:


Fastansættelse med 37 timer pr. uge med ansættelse 1 marts 2025 eller efter nærmere aftale.
Der vil være faste arbejdstider i tidsrummet ml. kl. 6.00-17.00
Der kan forekomme arbejde på weekender og helligdage efter aftale.

Hovedansættelsen er på Rigshospitalet Blegdamsvej, men opgaverne er fordelt på begge matrikler og vil være nogenlunde ligeligt fordelt mellem disse

Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte

Souschef Palle Erbs på 20 15 87 20 eller e-mail: Palle.erbs.01@regionh.dk


Ansøgning via HR-Manager skal være os i hænde senest søndag d.19. januar 2025
Ansøgning med CV og uddannelsespapirer sendes via linket.

Vi indkalder løbende til samtaler op til og senest i 4, så tøv ikke med at sende din ansøgning

Vi glæder os til at modtage din ansøgning

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Glostrup Hospital, Valdemar Hansens vej, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/62d0150c-b568-4ff4-b1d2-1f71bc9eca4a

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet