Karrierechance: Ledig stilling som specialkonsulent inden for økonomistyring

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til – sammen med os – at sikre det fundament, vores klinikere står på, når de hver dag møder patienter og pårørende? Og har du mod på spændende udfordringer i en stilling med masser af mulighed for faglig udvikling?

Lige nu mangler vi en ambitiøs specialkonsulent til vores administration. Din primære opgave bliver at sikre en effektiv og bæredygtig økonomistyring. Men du skal også bidrage til analyseopgaver samt deltage i udviklingen af planlægning, budgetlægning og regnskabsopgaver.

Velkommen inden for i Administrationen

Vi tilbyder et spændende job i en veldrevet organisation, hvor vi møder hinanden med tillid og har stor rummelighed overfor faglige og personlige forskelligheder. Vi er 19 medarbejdere i administrationen, og vi er ambitiøse i forhold til opgaveløsningen og vil gerne udvikle os sammen som medarbejdergruppe og administration. Det er derfor vigtigt for os, at du har lyst til at bidrage aktivt til den udvikling, siger din mening højt og kommer med alle dine gode - og mindre gode - ideer.

Som kollegaer er vi gode til at hjælpe hinanden, når der er behov – og selvom vi arbejder selvstændigt, tager vi i fællesskab ansvar for den samlede opgave, som administrationen løser. Det forventer vi derfor også af dig. Til gengæld får du får en ambitiøs arbejdsplads, hvor der er plads til familieliv og gode udviklingsmuligheder.


Hvad kommer du til at lave?

Du vil blive en del af en stærk administration, der yder støtte til afsnitsledelser og centerledelsen. Du skal arbejde tæt sammen med Henriette, der er centerøkonom, og sammen vil I varetage en bred vifte af økonomiopgaver, som omfatter de traditionelle opgaver som lønopfølgning, budgetlægning og regnskabsarbejde, samt mere udviklingsorienterede opgaver og analyser.

Konkret kunne dine opgaver f.eks. være:

  • Understøttelse af Centerledelsen: Sikre, at centerledelsen kan træffe beslutninger på et oplyst grundlag gennem forskellige analyse-, planlægnings- og udviklingsopgaver.
  • Budgetopfølgning og controlling: Du vil arbejde med at overvåge og kontrollere budgetterne for centrets døgnafsnit og ambulante enheder, sikre at økonomiske mål opnås og identificere eventuelle budgetafvigelser.
  • Driftsopgaver: Dette omfatter håndtering af daglige økonomiske opgaver, herunder fakturahåndtering i SAP-systemet og vedligeholdelse af brugeradgange.
Du får en meget varieret arbejdsdag. Den ene dag udarbejder du strategiske notater, mens du den næste dag varetager fakturabehandling eller hjælper med at oprette et udlæg i vores økonomisystem.


Hvem er du?

Vi går på arbejde hver dag for at gøre en forskel for klinikken og har høje forventninger til de resultater, vi skal opnå sammen. Derfor søger vi en kollega, der er:

  • Fagligt skarp: Du er skarp inden for dit fagområde. Du har en evne til at se sammenhænge både inden for centret og i hele organisationen. Du besidder et helhedssyn og er i stand til at tænke strategisk, samtidig med at du kan fordybe dig i detaljerne.
  • Udviklingsorienteret: Vi lægger vægt på at arbejde smartere og kontinuerligt forbedre vores arbejdsprocesser. Derfor søger vi en kollega, der kan bidrage med kreative løsninger og forslag til forbedringer.
Derudover forventer vi, at du:

  • Har en relevant videregående, akademisk uddannelse inden for økonomi samt kendskab til og forståelse for anvendelse af økonomi- og lønsystemer.
  • Muligvis har erfaring med systemer som Silkeborg Data og SAP samt et kendskab til sundhedsvæsenet.

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer om ugen, og er til besættelse 1. december 2023 eller efter aftale. Ansættelse sker efter gældende overenskomst.

Vi har til huse i Glostrup og i Brøndbyøster.


Er du vores nye økonom?

Send din ansøgning vedlagt relevante bilag via linket senest d. 22. oktober 2023.
Vi forventer at afholde samtaler d. 25. oktober 2023.

Du kan læse mere om Psykiatrisk Center Glostrup på vores hjemmeside og blive klogere på Region Hovedstadens Psykiatri som arbejdsplads på Job i Psykiatrien.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Psykiatrisk Center Glostrup, Nordstjernevej , 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5915365

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet