BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Jobopslag: Kontorelev med flair for adminstrative opgaver
Er du en ambitiøs og engageret person, der ønsker at kickstarte din karriere inden for kontoradministration? Vi søger en dygtig kontorelev, der behersker både forretningsengelsk og dansk i skrift og tale. Som kontorelev hos os vil du have en hverdag med varierende arbejdsopgaver, hvor du vil blive udfordret og udvikle dine kompetencer inden for kontorarbejde.
Ansvarsområder:
- Kundekontakt via telefon og e-mail
- Besvarelse af henvendelser fra kunder og samarbejdspartnere
- Almindelig administrativ support
- Assistering af kollegaer med diverse opgaver
- Opdatering og vedligeholdelse af dokumenter og databaser
- Diverse ad hoc-opgaver efter behov
Kvalifikationer:
- forstår dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt
- Mødestabil og ansvarsbevidst
- Velorganiseret med evnen til at håndtere skiftende arbejdsopgaver
- Kendskab til Office-pakken, herunder Outlook, Word og Excel
- Erfaring med kundekontakt og besvarelse af e-mails er en fordel, men ikke et krav
Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling i et dynamisk arbejdsmiljø, hvor du vil få mulighed for at udvikle dine kompetencer og skabe en solid grund for din karriere inden for kontoradministration.
Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning og CV hurtigst muligt til info@lagerhotel24.dk . Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TRANSPORT24 DANMARK ApS, Smedeland, 2600 Glostrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6049590