Kontorchef til Københavns Borgerservice

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du udvikle en stærk servicekultur? Er du nysgerrig på den digitale udvikling, og evner du at drive en stor serviceorganisation med myndighedsopgaver? Har du erfaring med at lede ledere og skabe teamånd, sammenhængskraft og resultatfokus?

Kan du svare ja til disse spørgsmål, er du måske vores nye kontorchef for Borgerservice i Byen.

Hvem er vi?
I Københavns Borgerservice hjælper vi hvert år 1,3 millioner københavnere med for eksempel pas, kørekort, NemID og vejvisning i det offentlige Danmark. Vi er optaget af at skabe sammenhængende servicerejser for borgerne på tværs af de fysiske borgerserviceindgange, den telefoniske betjening og i de digitale kanaler. Vores kerneopgave er at gøre det nemt at være københavner, og vi vil være kendt for at være på forkant og levere service med et smil!

Som kontorchef for Borgerservice i Byen bliver du ansvarlig for syv borgerserviceindgange fordelt over hele København, ca. 55 serviceformidlere og tre teamledere. Teamlederne har du det direkte personaleansvar for.

Du bliver en del af en ambitiøs ledergruppe, og du får direkte reference til Borgerservicechefen for Københavns Borgerservice. Ledelsesgruppen består af Borgerservicechefen, der har direkte reference til direktionen i Kultur- og Fritidsforvaltningen, tre kontorchefer og syv teamledere, der sammen varetager ledelsen af ca. 170 medarbejdere.

Stillingen som kontorchef for Borgerservice i Byen
Som kontorchef for Borgerservice i Byen får du det overordnede ansvar for en række myndighedsopgaver og services, og for måden vi servicerer københavnerne på i de syv borgerserviceindgange. Du arbejder på tværs af afdelinger, myndigheder og servicekanaler for at sikre de bedste og mest effektive serviceoplevelser for københavnerne. Du vil sammen med ledere og medarbejdere omsætte vores kerneopgave og strategi til konkrete handlinger og adfærd. Det er vigtigt, at du som person er relationsskabende og ser værdi i at skabe resultater sammen med kollegaer på alle niveauer og sammen med vores mange samarbejdspartnere.

Vi lægger vægt på, at du

  • er en ambitiøs leder, der kan få mennesker med dig og skabe positive forandringer.
  • har gennemslagskraft og kan navigere sikkert i en politisk organisation med mange interessenter.
  • evner at sætte dig i borgerens sted og omsætte det til den gode serviceoplevelse.
  • er en stærk lederprofil med dokumenteret drifts- og serviceledelseserfaring.
  • kan vise resultater i forhold til udvikling og drift i en tilsvarende organisation.
  • har erfaring med at implementere større udviklingsprojekter, digitaliseringsløsninger og procesforbedringer samt udarbejdelse af beslutningsgrundlag til det politiske niveau.
  • har interesse for borgerserviceområdet med tilhørende lovgivning og myndighedsopgaver.
  • har en relevant akademisk uddannelse eller relevant erhvervserfaring gerne suppleret med en lederuddannelse.
Yderligere information
Du vil blive ansat som kontorchef. Lønnen fastsættes i forhold til kvalifikationer og gældende overenskomst.
Vi indhenter børne- og straffeattest samt referencer forud for ansættelsen.

Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst mulig og senest den 1. august 2023.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Line Friedrichsen på 2465 3562.

Søg via linket senest torsdag den 8. juni 2023
Vi holder 1. samtale tirsdag den 13. juni 2023.
Kandidater, der går videre til 2. samtale, vil skulle gennemføre en erhvervspsykologisk personlighedstest og må forvente at løse en case i forbindelse med samtalen, som vi afholder fredag den 23. juni 2023.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
Kultur- og Fritidsforvaltningen er Danmarks største kulturforvaltning. Vores arbejdsopgaver spænder bredt fra idræt, kultur og borgerservice til huslejenævn, folkeregister, vielser og afvikling af valg og folkeafstemninger. I Kultur- og Fritidsforvaltningen arbejder vi for at skabe de bedste rammer for kultur- og fritidslivet i København – og i samarbejde med københavnerne at skabe en by, der lever og udvikler sig. Vi er en politisk ledet organisation og har til opgave at understøtte og udleve politiske beslutninger. Alt sammen med det overordnede formål at give københavnerne et bedre kultur- og fritidsliv og være en åben og professionel indgang til Københavns Kommune.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192267&DepartmentId=19316&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841063

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet