Kundeservicerådgivere til verdens største nethandel

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hvem er vi?

Foundever Denmark er en del af en global virksomhed, der leverer kundecenterløsninger til vores klienter. Vi opererer lige pt. i 47 lande og har på verdensplan 160.000 medarbejdere, som hver dag står for at levere fremragende kundeservice på vegne af vores klienters kunder. Lige nu står vi og leder efter nye talenter inden for kundeservice til opstart i august 2023 til et splinternyt team, der skal levere kundeservice på vegne af en af verdens største virksomheder inden for retail.

Hos Foundever mener vi, at vores medarbejdere er vores allervigtigste ressource, og her bliver du en del af et fællesskab, der prioriterer udvikling, ambitioner og trivsel højt, og hvor vi i vores teams arbejder sammen for at være de allerbedste inden for kundeservicefeltet. Vi sætter barren højt og arbejder benhårdt for at nå vores mål, og derfor søger vi nye kolleger der har et stort drive og et godt humør. Hos Foundever får du muligheden for at gøre en forskel på vegne af vores klient, der er en af de største internethandelvirksomheder i verden, og du vil samtidig blive en del af en virksomhed, hvor vi sætter stort fokus på personlige, faglige og professionelle udviklingsmuligheder. 

"Jeg har fået tildelt flere opgaver og mere ansvar relativt hurtigt efter min opstart. Mine ledere har set et potentiale i mig og den måde, jeg arbejder på, og de har været gode til at anerkende og påskønne mit arbejde" - Martin

Hvad går jobbet ud på?

Lige nu leder vi efter kundeservicetalenter, der kan matche vores klients forventninger og standarder. Hvis du har interesse og kompetencer i kommunikation og kundeservice, så kan vi lære dig resten.

I dette job skal du:

  • Udøve support og service på klientens produkter over telefon, mail og chat til brugere som kontakter os med spørgsmål vedrørende ordre, forsendelse, reklamationer, tekniske spørgsmål, troubleshooting, etc.
  • Kontinuerligt bidrage til at udvikle og optimere vores projekter og processer for at sikre tilfredse kunder.
  • Sikre at vi kontinuerligt er i overensstemmelse med vores KPI’er i forhold til opkaldsvarighed, serviceniveau og –kvalitet.
  • Sætte dig ind i vores klients platform og løsninger for at kunne levere fremragende service og support 

Hvad leder vi efter?

Du skal som minimum have afsluttet en gymnasial uddannelse og kunne fremvise bevis på dette. Samtidig er det forventet, at du taler og forstår dansk samt behersker engelsk på et relativt højt niveau, da der er tale om en international klient.

Derudover forventer vi, at du:

  • Drives af dagligt at være i kontakt med kunder og at kunne være en problemknuser
  • Kan fremvise gode kommunikationsegenskaber – skriftlige såvel som mundtlige
  • Er fleksibel og trives i at arbejde i et dynamisk miljø
  • Kan følge processer og procedurer og har lyst til at deltage i en intensiv træningsperiode
  • Er empatisk og tålmodig i din kommunikation med vores kunder

Hvad kan Foundever tilbyde dig?

Hos Foundever tilbyder vi:

  • En konkurrencedygtig lønpakke bestående af
    • Fast månedsløn på 19.000 DKK
    • 7% fritvalgskonto (1330 DKK månedligt)
    • Pensionsopsparing som Foundever bidrager med 8% til månedligt (1520 DKK)
    • Den fulde lønpakke svarer derfor til 21.850 DKK per måned
  • Hver måned bidrager Foundever med 7% til en fritvalgskonto, som du har mulighed for at trække fra to gange årligt. Denne konto sikrer dig, at du løbende sparer op ved siden af din basisløn. 
  • Gode udviklingsmuligheder
  • Grundig træning og oplæring
  • Frokost hver dag i vores kantine, som Foundever betaler halvdelen af
  • 5 ekstra feriefridage årligt
  • Et fremragende arbejdsmiljø hvor vi prioriterer en masse sociale aktiviteter og events såsom brætspilsaftener, grillaftener, team events, etc. 

"Det er rart at komme på arbejde hver dag, fordi man kan mærke, at folk er glade for at se dig og for at arbejde med dig. Jeg får altid den hjælp og support, jeg skal bruge, fordi mine kolleger står klar til at hjælpe med alt, hvad de kan" - Sofia

Interesseret?

Vores kontor ligger i Sluseholmen 2-4, 3. sal i 2450 København SV.

Stillingen er fuldtid (37 timer om ugen), og arbejdstiderne ligger i tidsrummet fra mandag til fredag 09:00-17:00. Der vil være opstart i denne stilling mandag den 21. august 2023.

Hvis ovenstående lyder som noget for dig, så skynd dig endelig at sende os din ansøgning - vi holder løbende samtaler og ansætter, når vi finder den rette profil.

Har du nogle spørgsmål til stillingen eller til Foundever som virksomhed, kan du kontakte Recruitment Specialist Helena Fjord på +45 44 12 72 26 eller på mail helena.fjord@foundever.com.

Vi ser frem til at høre fra dig! 

 

Vil du gerne lære mere om Foundever? Så kan du besøge vores hjemmesideFacebookInstagram eller LinkedIn

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

SITEL DENMARK ApS, Sluseholmen, 2450 København SV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://jobs.foundever.com/job/Copenhagen-%28K%C3%B8benhavn%29-Kundeservicer%C3%A5dgivere-til-verdens-st%C3%B8rste-nethandel-Denm/1022713700/

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5825352

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet