Kundesupport medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Jobbeskrivelse

Vi søger en serviceminded og teknisk kyndig medarbejder til vores kundeservice og IT-support team. I denne rolle vil du være ansvarlig for at yde førsteklasses kundeservice, og at løse tekniske problemer for vores kunder.

 

Hovedopgaver

  • Besvare opkald, chat og e-mails fra vores kunder, og yde assistance vedrørende:
    • Tekniske spørgsmål og problemer
    • Rådgivning i forbindelse med salg
    • Andre kundeservice relaterede opgaver
  • Fejlsøgning og løsning af tekniske problemer relateret til vores produkter
  • Samarbejde med vores tekniske team (RMA) for at løse mere komplekse problemer
  • Håndtering af returvarer og reklamationer
  • Opretholde høj kundetilfredshed og opbygge gode kunderelationer

 

Kvalifikationer

  • Erfaring med kundeservice, gerne indenfor IT-branchen
  • Stærke IT-færdigheder, og gerne kendskab til gaming computere
  • Gode kommunikationsevner på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt
  • Selvstændig og problemløsende
  • Tålmodig og serviceminded med evnen til at håndtere forskellige typer af kunder

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

SHARK GAMING SYSTEMS A/S, Naverland, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5923995

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet