BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Jobbeskrivelse
Vi søger en serviceminded og teknisk kyndig medarbejder til vores kundeservice og IT-support team. I denne rolle vil du være ansvarlig for at yde førsteklasses kundeservice, og at løse tekniske problemer for vores kunder.
Hovedopgaver
- Besvare opkald, chat og e-mails fra vores kunder, og yde assistance vedrørende:
- Tekniske spørgsmål og problemer
- Rådgivning i forbindelse med salg
- Andre kundeservice relaterede opgaver
- Fejlsøgning og løsning af tekniske problemer relateret til vores produkter
- Samarbejde med vores tekniske team (RMA) for at løse mere komplekse problemer
- Håndtering af returvarer og reklamationer
- Opretholde høj kundetilfredshed og opbygge gode kunderelationer
Kvalifikationer
- Erfaring med kundeservice, gerne indenfor IT-branchen
- Stærke IT-færdigheder, og gerne kendskab til gaming computere
- Gode kommunikationsevner på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt
- Selvstændig og problemløsende
- Tålmodig og serviceminded med evnen til at håndtere forskellige typer af kunder
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
SHARK GAMING SYSTEMS A/S, Naverland, 2600 Glostrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5923995