Lægesekretær søges til specialiseret afdeling for hjerne- og rygmarvsskader

dato

Kan du se dig selv i en anerkendt og højt specialiseret afdeling. Så kan vi tilbyde en stilling, hvor du er med til at understøtte det gode patientforløb for patienter med hjerne- og rygmarvsskade samt deres pårørende. Sammen med et team af syv erfarne kolleger, hvoraf vi er 3 lægesekretærer i ambulatoriet, er du med til at sikre, at vi hjælper vores patienter videre til et godt hverdagsliv.

Lidt om afdelingen

Vi modtager patienter fra hele Østdanmark, Grønland og Færøerne. Vores patientgruppe består af både børn og voksne. Afdelingen tager sig af patienter, der lider af erhvervet hjerne- eller rygmarvsskade som følge af traumer såsom fald, trafikuheld, svære hjerneblødninger, iltmangel efter hjertestop og komplekse cerebrale infektioner.

Vi er en tværfaglig afdeling, som arbejder mod det fælles mål om at rehabilitere disse patienter.

Lidt om jobbet og din hverdag

Vi er det centrale omdrejningspunkt, som i fællesskab får arbejdsdagen i ambulatoriet til at forløbe optimalt for patienter, tværfaglige samarbejdspartnere og gæster i vores store hus. Sekretærerne i ambulatoriet er vores ansigt udadtil, og det skal falde dig naturligt at være udstyret med en god situationsfornemmelse og en hjælpende hånd. Sekretærgruppen referer til cheflægen og er i det daglige medledende i forhold til alle sekretærfaglige beslutninger.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet indebære

  • Patientforløbskoordination
  • Receptionsfunktion
  • Callcenterfunktion
  • Håndtering af arbejdslister i SP
  • Ad hoc-opgaver
  • Specialopgaver afhængig af din erfaring og ønsker
Vi tilbyder dig

  • En arbejdsdag, hvor din indsats er vigtig og værdsat.
  • God introduktion til opgaverne.
  • Vidensdeling på tværs af afdelingen med dine kolleger i lægesekretærgruppen i forhold til registreringspraksis, arbejdsgange og SP.
  • Engagerede kolleger og et tæt samarbejde med fokus på godt kollegaskab.
  • Medindflydelse og lydhørhed, når du har gode ideer og forslag til udvikling og forbedringer
  • Mulighed for hjemmearbejdsdag
  • Sekretærmøder hver 14. dag samt korte teammøder mandag og torsdag morgen
Om dig

Du er fleksibel og vil være med til at udvikle arbejdsgange, som er i konstant udvikling. Ser stor værdi i, at patienter og pårørende føler sig ”ventet og velkommen”. Da vi er i front, vil der være mange henvendelser udover vores patienter, hvorfor der kan forventes stor travlhed dagen igennem og i perioder.

Vi ønsker os, at du:

  • Er uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator og har erfaring og rutine med at arbejde i SP
  • Med smil og humor bidrager til et godt samarbejde og arbejdsmiljø
  • Har gode kommunikationsevner
  • Er mødestabil og fleksibel
  • Du trives i et miljø med stor patient- og pårørendekontakt og ser en stor værdi og kvalitet i, at vores patienter føler sig ventede og velkomne.
  • Du er innovativ og har lyst til at være med til at udvikle og igangsætte nye arbejdsgange i vores klinik.
  • Du er stolt af dit fag og ser muligheder i både personlig som tværfaglig læring, videndeling og vækst.
Stillingen er på 37 timer og ønskes besat 1. august eller snarest derefter.

Hvis du har spørgsmål eller har lyst til at besøge afdelingen, er du meget velkommen til at kontakte os på tlf. 3863 1600 eller per mail.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og uddannelsesbevis via linket herunder senest d. 17. juni.

Vi forventer at holde samtaler i uge 26

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Du kan læse mere om afdelingen https://www.rigshospitalet.dk/afdelinger-og-klinikker/neuro/hjerne-og-rygmarvsskader/Sider/default.aspx og tjekke vores nye instragram profil rh_hjerneogrygmarvsskader

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Glostrup Hospital, Nordre Ringvej, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-06-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/428b44f2-7622-4196-bfc9-8ef36eefc530

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet