BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Trives du i et selvstændigt job med stort tværfagligt samarbejde og ofte med flere opgaver ad gangen? Vil du være limen, som binder afsnittet sammen, og kan du lide at være ansigtet udadtil og den første, patienterne og de pårørende møder?
Så er det dig, vi står og mangler.
Ansættelsen vil være placeret i Afdeling for Bedøvelse, Smerter og Respirationsstøtte, Respirationscenter Øst (RCØ), Neurocentret, Rigshospitalet-Glostrup med tjeneste på Glostrup-matriklen.
Vi tilbyder dig en spændende hverdag, hvor ikke to dage er ens, en afdeling, hvor vi prioriterer et godt arbejdsmiljø og høj faglighed.
Hvem er vi?
Vi er en mindre afdeling med sengeafsnit med en udgående funktion samt et ambulatorium og en ekstern funktion. Respirationscenter Øst er en højt specialiseret klinik med ca. 1600 patienter tilknyttet. Vi modtager børn og voksne fra hele Østdanmark, Grønland og Færøerne. Patientgruppen, der diagnosticeres, behandles og kontrolleres på RCØ, lider bl.a. af neuromuskulære sygdomme, traumer og/eller kompliceret søvnapnø. Patienterne er indlagt i både korte og længere forløb til opstart af ny behandling (CPAP, NIV og invasiv respiratorbehandling), oplæring af respiratoriske hjælpere, der skal varetage den respiratoriske behandling i patientens eget hjem samt kontrol af eksisterende behandling.
Vi søger en person med følgende profil:
Faglige kvalifikationer:
- Certificeret i SP
- Gode IT-kompetencer
- Kendskab til SAP/TUR er en fordel
- Kendskab til Workzone og PIM eller har lyst til at lære det
- Kendskab til og erfaring med DIPO
- Positiv og åben og sætter en ære i, at alle, som kommer i afsnittet, føler sig ventet og velkommen
- Er uddannet lægesekretær eller lign., gerne med sygeplejefaglig erfaring
- Er initiativrig, struktureret og i stand til at prioritere opgaver og egen arbejdstid
- Har ordenssans
- Er serviceminded, udviser fleksibilitet og er parat til forandringer
- Har humor og empati
- At yde god service. Modtagelse af patienter
- Booking af patienter i Sundhedsplatformen til videokonsultationer, ambulante og indlagte forløb
- Arbejdslister i Sundhedsplatformen
- In-basket
- Registrering og koordination af forløb
- Kvalitetssikring i forhold til korrekt DRG-afregning, samt godkendelser i SAP/TUR
- Telefonbetjening
- Div. ad hoc-opgaver for ledelsen og andet personale
- Opgaver for både ambulatorium, sengeafdeling og for ekstern funktion. Opgaverne er varierede, og du vil dagligt beskæftige dig med alle typer sekretæropgaver.
- Et tæt samarbejde med alle faggrupper på afsnittet og afsnitsledelsen.
- Søde, engagerede kolleger.
- At være en del af et sekretærnetværk i klinikken, hvor der prioriteres et nært og godt samarbejde på tværs.
- Vi lægger vægt på en positiv og uformel tone, hvor erfaringsudveksling og dialog er udgangspunktet for at levere arbejde af høj kvalitet.
- Deltagelse i diverse relevante temadage og kurser.
Hvis du ønsker yderligere oplysninger eller har lyst til at komme forbi og besøge os, er du velkommen til at kontakte oversygeplejerske Tippe Worziger Rasmussen eller Mejse Winnerskjold på telefonnummer 38633862.
Ansøgningsfrist: 21.10.2024
Ansættelsessamtaler finder sted: 28.10.2024 og 30.10.2024
Søg stillingen via linket.
Interesserede uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
Stillinger i Afdeling for bedøvelse, respirationsstøtte og smertebehandling er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Glostrup Hospital, Nordre Ringvej, 2600 Glostrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6127751