Lagermedarbejder til Region Hovedstadens centrale lager – daghold forsendelsesteamet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Logistikindsatsen i Region Hovedstaden dækker over en række delelementer, som tilsammen skal danne fundamentet til en effektiv, sammenhængende logistik i Region Hovedstaden og i den forbindelse søger vi lagermedarbejdere på regionens centrale lager i Enhed for Supply Chain.

På lageret sikrer vi en effektiv håndtering af lagervarer ud til vores kunder på Regionens hospitaler og læger.

Enhed for Supply Chain hører til Center for Ejendomme og samarbejder tæt med Enhed for Transport.

Center for ejendomme arbejder til enhver tid med at blive den foretrukne samarbejdspartner for hospitalernes forsyning og man skal kunne se sig selv arbejde indenfor centrets hjørneflag: Mere for pengene, Servicekultur, Arbejdsglæde og Samhørighed. Ledelsen stiller klare mål og forventer, at vi arbejder sammen om at løse opgaven. Der er en høj trivsel og et godt samarbejde på dagholdet.

Regionslageret består af ca. 45 faste medarbejdere, fordelt på dag, aften og nathold. Holdene er opdelt i 3 teams:

  • Varemodtagelse – daghold (der er tre varemodtagelser fordelt på to adresser (i Glostrup og Brøndby).
  • Sterilpluk, alm. pluk og forsendelse på daghold
  • Sterilpluk, alm. pluk og forsendelse på aftenhold og nathold.
Lagerets driftsmål er sikkerhed, levering til tiden i rette kvalitet og effektivitet. Du vil indgå i pluk/pak og forsendelsesteamet på daghold. Vi arbejder i WMS-systemet Apport.

I vores pluk og pak benytter vi Pick by Voice, så hvis du har erfaring med Pick by Voice er det en fordel. Dog vil din primære opgave være i vores forsendelse, hvor man bl.a. laver pakkesedler, fysisk konsolidering, kvalitetstjek samt stiller burene klar i ranker så forsendelsen er klar til chaufføren.

Opgaven kræver overblik og at man kan bevare roen selvom man skal arbejde i et krævende tempo.

Som medarbejder i forsendelsen er du bindeleddet mellem plukkere og chauffører. Din opgave er at have ruter scannet og lukket til de korrekte afgangstider og have papir klar til vores interne og eksterne chauffører, der leverer til Reg. H´s hospitaler.

Din profil
Du er nysgerrig på at lære nyt og sætter en ære i at udføre opgaverne effektivt og i rette kvalitet. Vi søger en medarbejder som tager ansvar for at opgaverne løses og i travle perioder kan finde det ekstra gear, der gør vi når i mål og vores kunder bliver tilfredse.

Mødetiden er fast hver dag og kan være mellem 07:30 til 15:00 (fredag til kl. 14:30), men det forventes at du er fleksibel i forhold til sluttid, da alle dagens opgaver skal afsluttes. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer inklusiv betalt frokostpause.

Derudover lægger vi vægt på at:

  • Du er positiv, smilende og udviser en engageret adfærd
  • Du er ansvarsbevidst og mødestabil
  • Du er engageret og fleksibel da overarbejde kan forekomme. Du kan selv se hvornår det brænder på og du byder selv ind når det er nødvendigt.
  • Du kan arbejde selvstændigt ud fra de beskrevne processer på dansk. (Du vil modtage sidemandsoplæring ved start.)
  • Du er god til at arbejde effektivt og nå de mål der sættes og er samtidig kvalitetsbevidst.
  • Du behersker dansk i tale og skrift
  • Det er et krav, at du har erfaring med at arbejde på et lager og meget gerne med PDA/håndscanner/Voice. Dette skal fremgå af din ansøgning.
  • Hygiejne og rengøring er en vigtig del af lageret og vi forventer, at man deltager i dette arbejde med positiv indstilling.
  • Hvis du har truckkort, skal det fremgå af din ansøgning og også hvilke typer truck du har erfaring med.
Påske og jul er de tidspunkter, hvor der er allermest travlt og derfor skal man forvente overarbejde i disse perioder. I ugen op til jul og ugen op til påske er vi på arbejde og det er vi også den 26/12 og 2. påskedag. Dette er et krav, at man deltager i dette.

Alle vores medarbejdere skal være klar til at afløse i de andre teams, hvis der er behov.

Vi har også løbende et antal Lager og logistikelever, så hvis man på sigt ønsker at tage denne uddannelse, er der også mulighed for dette når der er en ledig plads.

Mødetiden vil være 7.30-15:00, men man skal være fleksibel ved behov.

Om os
Enhed for Supply Chain er en koncernfunktion, som understøtter logistik på tværs af Region Hovedstaden.

Enheden består af ca. 70 medarbejdere, som er fordelt på regionens centrallager, operationelt indkøb, supportfunktion samt et national team som driver det nationale værnemiddel lager. Enheden for Supply Chain er en del af Center for Ejendomme.

Vi tilbyder
Hos os får du en spændende stilling med interessante og udviklende arbejdsopgaver i en enhed under forandring. Du vil blive del af en afdeling som arbejder med at forbedre processerne samtidig med at målene nås.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst og dine kvalifikationer.

Det forventes at der afholdes samtaler løbende.

Vi er fysisk placeret i Fabriksparken 22, 2600 Glostrup.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Teamleder for pluk/pak og forsendelse: Lennie Søndergaard på 20311871.

Ansøgningsprocedure
Ansøgning skal være os i hænde senest søndag den 3. december 2023. Vi kalder ind til samtaler løbende så søg hurtigst muligt

Se og læs mere om Center for Ejendomme her.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Region Hovedstaden, Fabriksparken 22, 2600 Glostrup., 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5943442

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet