BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi er et ambulatorium med ca. 50 medarbejdere, som udreder og behandler børn i alderen 3-8 år med et bredt spektrum af psykiatriske vanskeligheder – herunder bl.a. autisme, ADHD, affektive lidelser og angsttilstande.
Udredning og behandling varetages enten ambulant eller ved dagindlæggelse og foregår i et tværfagligt samarbejde mellem faggrupperne, som består af læger, psykologer, sygeplejersker, pædagoger, socialrådgivere og lægesekretærer.
Hvem er vi og lidt om vores hverdag
I sekretariatet varetager vi det administrative arbejde i forbindelse med ambulatoriets daglige drift. For nuværende er vi syv søde sekretærer – otte med vores kommende nye kollega, som måske er dig? Nogle af os har været her i mange år, og de nyeste af os blev ansat i forbindelse med ambulatoriets udvidelse for 1,5 år siden.
Det er vigtigt for os, at vi har det godt, og vi værner om vores gode samarbejde. Vi hjælper hinanden og er fleksible i forhold til opgaveløsningen.
Vi prioriterer at holde frokost sammen og husker hinanden på at tage en skærmpause ved en rask gåtur i vores grønne, hyggelige omgivelser eller en kop kaffe. Du behøver hverken at kunne lide kaffe eller være udstyret med løbesko for at søge stillingen, men er du empatisk og omsorgsfuld, vil du passe godt ind hos os.
Vi har flekstidsordning i kombination med faste mødetider. Arbejdstiden ligger primært i tidsrummet mellem kl. 7:30 og 15. Derudover er der mulighed for én fast hjemmearbejdsdag om ugen, når du er blevet godt klædt på i forhold til arbejdsopgaverne.
Vi arbejder i rul, så vi er fælles om at løse opgaverne, som blandt andet består af:
- håndtering af patientforløb i Sundhedsplatformen (herunder booking af tider, henvisninger, liste/rapportarbejde m.m.)
- telefonisk kontakt med forældre og samarbejdspartnere
- håndtering af mails
- bemanding af reception
- mulighed for specialopgaver
- og diverse AD-hoc opgaver
Hvem er du?
Vi leder først og fremmest efter en uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator med et godt overblik.
Du skal have evnen til at arbejde selvstændigt og struktureret, og du skal kunne holde hovedet koldt, når det indimellem kan gå hurtigt.
Du vil blive vores ansigt udadtil, og det skal derfor falde dig naturligt at være udstyret med god situationsfornemmelse og en hjælpende hånd. Du skal være klar på at yde den bedst mulige service for vores patienter, deres pårørende samt ambulatoriets behandlere.
Klinisk Sekretariat i BUC
Du bliver en del af Klinisk Sekretariat (KS), der består af en stor engageret lægesekretærgruppe på tværs af hele Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center (BUC) i Region Hovedstadens Psykiatri. Vi arbejder i fællesskab på at styrke lægesekretærernes arbejdsopgaver og sikre patienter, pårørende og afsnittene en ensartet høj kvalitet.
KS har sekretærer fordelt på fem matrikler (Glostrup, Brøndby, Bispebjerg, Hillerød og Bornholm). Der er tre matrikelledende lægesekretærer og en sekretariatsleder, som sammen er ansvarlige for driften og ledelsen af KS.
Ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer og vi ønsker, at du starter pr. 1. august 2024.
Du ansættes i henhold til overenskomst for lægesekretærer m.fl. Du er under ansættelsen omfattet af den til enhver tid gældende arbejdstidsaftale indgået mellem Regionernes Lønnings- og Takstnævn og HK Kommunal.
Ambulatoriet har åbent på hverdage i tidsrummet mellem kl. 7:30 og 15:00.
Regionen er et døgndækket område, og du vil efter konkret behov kunne blive planlagt med arbejde uden for ambulatoriets åbningstider i overensstemmelse med reglerne i den gældende arbejdstidsaftale.
I henhold til lovkrav skal du ved ansættelse på Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center forevise ren børneattest. Center for HR indhenter attesten hos Rigspolitiet med samtykke fra dig, inden de udarbejder dit ansættelsesbrev.
Kontaktoplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte matrikelledende lægesekretær Anette Andersen på 23 41 11 17, lægesekretær Michelle Udsen på 38 64 06 98 eller lægesekretær Nesreen Abdul på 38 64 06 02.
Læs og hør mere om Region Hovedstadens Psykiatri som arbejdsplads på job-i-psykiatrien.
Søg stillingen
Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis via linket senest den 6. juni 2024.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 11. juni 2024.
Vi håber at have fanget din interesse, og vi vil i så fald glæde os til at høre fra dig.
Om Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center
Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center (BUC) er en del af Region Hovedstadens Psykiatri. Centeret foretager udredning og behandling af børn og unge med alle former for alvorlige psykiske lidelser, der kræver en tværfaglig indsats i hospitalsregi. Centeret har to kliniske afdelinger Afdeling Ambulant og Afdeling Døgn fordelt på flere matrikler i Regionen, samt en stor forskningsenhed.
Herudover har centeret en række støttefunktioner, herunder en administration og en kvalitets- og forbedringsenhed. Samlet er vi næsten 900 medarbejdere, der indgår i et tæt tværfagligt samarbejde om de næsten 15.000 børn og unge i alderen 0-17 år, der årligt ses i centeret (2023-tal). Nærmere information om Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center kan findes på BUC hjemmeside www.buc-regionh.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center, Glostrup, Nordre Ringvej , 2600 Glostrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6055036