BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Stillingen er på 37 timer/ uge.
Rehabiliteringsteamet varetager hverdagsrehabilitering i borgers eget hjem efter servicelovens §83a. Borgernes forløb er intense og kortevarende af op til 8 ugers varighed. Rehabiliteringsforløbet sker i et tæt tværfagligt samarbejde med træningsenhed, sygeplejeenhed samt en fast tilknyttet ergoterapeut og visitator.
Rehabiliteringsteamet er organisatorisk placeret under Visitationsenheden.
Rehabiliteringsteamet består af en ergoterapeut, en visiterende sygeplejerske og to Social-og Sundhedsassistenter.
Vi mangler stadigvæk en Social-og Sundhedsassistent til teamet, hvorfor vi har en ledig stilling som social- og sundhedsassistent med en ugentlig arbejdstid på 37 timer fordelt på hverdage i dagtimerne.
Vi er et lille team med plads til faglig udvikling og sparring gennem tæt samarbejde og dialog. Vi sætter pris på et godt grin og høj faglighed. Evnen til at arbejde tværfagligt og dynamisk vil blive vægtet højt, da vi er en lille kommune.
Din rolle som Social- og sundhedsassistent vil primært være plejeopgaver efter de rehabiliterende principper samt de rehabiliteringsplaner der er tilrettelagt for den enkelte borger. Det gøres ved kontinuerlig evaluering, kreativ tænkning samt en god dokumentation.
Det er vigtigt, at borger altid er i centrum og vi arbejder hen imod at borgeren for en aktiv hverdag samt et så selvstændigt og meningsfuldt liv som muligt med udgangspunkt i aktivitet, deltagelse, mestring og livskvalitet.
For at understøtte rehabiliteringsforløbet med størst mulig kontinuitet, deltager ergoterapeuten og/ eller den visiterende sygeplejerske ved opstartssamtalerne samt evalueringsmødet. Undervejs konsulterer ergoterapeuten og/ eller visitatoren den fast tilknyttede social- og sundhedsassistent og borgeren, med henblik på at sikre tværfagligheden, dialogen samt ensretningen i arbejdsgangene.
Vi søger en omstillingsparat social- og sundhedsassistenter med følgende kvalifikationer:
Faglige:
- Har kendskab til rehabilitering og ADL taksonomien i funktionsafklaringer samt kendskab til Cura.
- Kan arbejde målrettet med målsætninger ud fra borgers potentiale, ønsker, livskvalitet og selvstændighed
- Har erfaring med funktionsvurderinger i borgerens eget hjem og handleplaner.
- Høj faglighed, der synliggøres gennem gode kommunikative egenskaber både skriftligt og mundtligt.
- Kan følge op på borgers forløb, i samarbejde med team og borger og dokumentere udviklingen i borgerens handleplaner.
- Kreativ med henblik på at skabe løsninger der kan tilvejebringe muligheder for, at borgeren kan leve sit liv så selvstændigt som muligt.
- Forstår at arbejdsmiljøet er alles ansvar.
Personlige:
- Engageret personlighed, der med en positiv og humoristisk tilgang.
- Stærke samarbejdsevner i en relationel praksis.
- Flair for tværfagligt samarbejde
- Stort overblik til gavn for bredden i borgerforløbet og gerne med erfaring fra ældresektoren og rehabilitering.
- Kan strukturere egen hverdag og nå kendt målsætning.
- Kan tage ansvar og træffe beslutninger.
Løn ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomstindgået mellem KL og FOA.
Ansøgningsfrist: mandag d. 16. august 2024 kl. 10.00.
Samtaler foretages løbende indtil vi har fundet den rette kandidat.
For yderligere information er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Nivin Bamarne på telefon 20158471.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Glostrup Kommune, Dommervangen, 4, 2600 Glostrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6092187