BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Trives du i rollen som blæksprutte og kan du lide en bred kontaktflade? Er du samtidig god til at have mange bolde i luften og ønsker at arbejde 20 t/ugen - så kan du blive vores nye medarbejder.
I Glostrup bliver du en del af et engageret team, der arbejder tæt sammen på tværs af alle afdelinger i vores område samt med andre både internt og eksternt. Vi tilbyder et job, hvor du kan udleve dine faglige ambitioner uden at give afkald på work-life balance.
Vi har et team, der sætter pris på hjælpsomhed samt udvikling. Selv i en til tider travl hverdag, har vi altid tid til at hjælpe hinanden og vi ved hvor vigtigt team-play samt godt humør er i det daglige. Du vil opleve at få plads til dig som individ, så du selv har mulighed for at præge din kompetenceudvikling og i vid udstrækning også for håndteringen af dine opgaver.
Om jobbet
Vores opgaver hos Beredskab Banedanmark i Glostrup rummer både beredskabet som altid er klar til at rykke ud samt et værksted som håndterer vedligeholdelse af komponenter til jernbanen. Opgaverne vil oftest være af administrativ karakter, men du har også mulighed for at blive involveret i opgaver af mere projektorienteret karakter.
Dine opgaver kan bl.a. omfatte:
- Håndtering af opgaver for den lokale ledelse
- Oprettelse og behandling af ordrer, rekvisitioner og fakturaer i SAP samt varemodtagelse
- Stå for infoskærm til vidensdeling mellem Glostrup og Fredericia
- Kontaktperson for ISS og bygninger i Glostrup
- Varetage det lokale SharePoint
- Håndtering af SAP for vores sporskiftværksted i mindre omfang
- Planlægge og administrere alle service/syn/uddannelser i Beredskabet
- Deltage i møder hvor der skal skrives referat
- Diverse ad hoc-opgaver som hører under almindeligt kontorarbejde.
Vi forestiller os, at du er kontoruddannet, gerne i offentlig administration, eller at du har en anden relevant uddannelse/erfaring. Du motiveres af en bred vifte af opgaver indenfor administration men vigtigst er dog, at du har en servicemindet tilgang til opgaveløsning og sætter en ære i at være velorganiseret i dit arbejde. Derudover er du lærenem og nysgerrig på jernbaneinfrastruktur.
Du kan både arbejde selvstændigt og indgå i forskellige samarbejdsrelationer. Da du får mange kontaktflader såvel internt som eksternt, er det vigtigt, at du evner at samarbejde med folk på alle niveauer i organisationen og med alle fagligheder. Du arbejder både med en stor detaljeorientering samt kan navigere i travlhed med pludselige opstået opgaver.
Vi forventer at du behersker SAP, Outlook, SharePoint og Excel samt har kendskab til øvrige.
Løn
Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark.
Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 2, sats 2, Hovedstad.
Den endelige lønindplacering beror på en vurdering af de individuelle kompetencer og kvalifikationer. Udover basislønnen kommer pension og eventuelle lokale tillæg.
Ansøgning og kontakt
Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kontakt sektionschef Aksel Christensen på tlf. 61968604.
For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.
Går du videre fra de indledende samtaler, vil der blive indhentet referencer fra tidligere arbejdsgiver. Du vil blive informeret inden, at der bliver indhentet en reference.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
(20-20 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43, Banemarksvej , 2600 Glostrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5977529