BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at arbejde med en meget bred palet af økonomiopgaver? Og vil du – sammen med os – være med til at sikre det fundament, vores klinikere står på, når de hver dag møder patienter og pårørende?
Så skal du være vores nye økonomimedarbejder i vores administration. Din primære opgave bliver at sikre en effektiv og bæredygtig økonomistyring sammen med vores centerøkonom. Kunne det være noget for dig? Så læs med her!
Velkommen inden for i Administrationen
Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor vi møder hinanden med tillid og har stor rummelighed overfor faglige og personlige forskelligheder. Du får 19 kollegaer i administrationen, som er ambitiøse i forhold til opgaveløsningen og som gerne vil udvikle sig sammen som medarbejdergruppe. Det er derfor vigtigt for os, at du har lyst til at bidrage aktivt til den udvikling, siger din mening højt og kommer med alle dine gode - og mindre gode - ideer.
Som kollegaer er vi gode til at hjælpe hinanden, når der er behov – og selvom vi arbejder selvstændigt, tager vi i fællesskab ansvar for den samlede opgave, som administrationen løser. Til gengæld får du en arbejdsplads, hvor der er plads til familieliv og gode udviklingsmuligheder.
Hvordan vil din hverdag se ud?
Du skal arbejde tæt sammen med vores centerøkonom, og sammen vil I varetage en bred vifte af økonomiopgaver. Dette omfatter traditionelle opgaver som lønopfølgning, budgetlægning og regnskabsarbejde, og der vil også være plads til mere udviklingsorienterede opgaver og analyser.
Konkret kunne dine opgaver f.eks. være:
- Driftsopgaver: Dette omfatter håndtering af daglige økonomiske opgaver, herunder fakturahåndtering i SAP-systemet og vedligeholdelse af brugeradgange.
- Budgetopgaver: Opfølgning og controlling af budgetterne for centrets døgnafsnit og ambulante enheder.
- Understøttelse af Centerledelsen: Sikre, at centerledelsen kan træffe beslutninger på et oplyst grundlag gennem forskellige analyse-, planlægnings- og udviklingsopgaver.
Du har en uddannelse indenfor økonomi. Erfaring fra sundhedssektoren og kendskab til psykiatrien er ikke et krav, men vi ser gerne, at du har erfaring med at arbejde med økonomiopgaver - herunder budget- og økonomistyring.
Derudover søger vi en kollega, der:
- Er fortrolig med både Excel og SAP, da dette er de primære arbejdsredskaber. Du har også gerne kendskab til Silkeborg Data.
- Evner at tage ansvar, sikre fremdrift og samtidig har gode samarbejdsevner
- Er faglig skarp inden for dit fagområde og har helhedssyn og evner at se sammenhænge både inden for centret og i hele organisationen, samtidig med at du kan fordybe dig i detaljerne.
- Er udviklingsorienteret og kan bidrage med kreative løsninger og forslag til forbedringer.
Et lille udpluk af hvad vi tilbyder dig:
- Muligheden for at arbejde med en bred palet af økonomiopgaver
- Du er med til at sætte dit eget præg og have indflydelse på, hvordan din rolle udvikler sig
- Fokus på din faglige udvikling
- Et spændende og alsidigt job i en uformel organisation, hvor vi i fællesskab tager ansvar for opgaverne
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen, og er til besættelse 1. januar 2024 eller efter aftale. Ansættelse sker efter gældende overenskomst.
Vi har til huse i Glostrup og i Brøndbyøster.
Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte centerøkonom Henriette Damsø på
tlf. 2346 7188.
Er du vores nye økonom?
Send din ansøgning vedlagt relevante bilag via linket senest d. 23. november 2023.
Vi forventer at afholde samtaler d. 27. november 2023.
Du kan læse mere om Psykiatrisk Center Glostrup på vores hjemmeside og blive klogere på Region Hovedstadens Psykiatri som arbejdsplads på Job i Psykiatrien.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Psykiatrisk Center Glostrup, Nordstjernevej , 2600 Glostrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5939035