Office Coordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Clever søger Office Coordinator, der skaber god stemning!

Clever er fyldt med god energi. Vi er optimister. Vi tror på en lysere, mere bæredygtig fremtid og på det gode i mennesker. Vi har bygget en hel organisation på gode mennesker, der dagligt udviser tillid, omsorgsfuldhed og er dybt passioneret i deres tilgang til at gøre en forskel. Og vi har brug for flere af den slags.

Brænder du for at skabe god stemning, sørge for at vores gæster føler sig godt taget imod, og at dine kolleger har en skøn hverdag? 

Din hverdag vil være fyldt med
•    Modtage gæster og medvirke til, de får en fantastisk oplevelse, når de
      kommer ind på kontoret uanset, om det er en kollega, partner eller
      kunde 
•    Opfyldning og bestilling af alt muligt blandet; kontorartikler, kaffe,
      Frankly Juice osv.
•    Anrette frugtfade, snacks og andet lækkert, dine kolleger vil være dig
     dybt taknemmelige for
•    Sørge for, at vores 2 etager er nydelige og funktionelle
•    Besvarelse af mails fra kolleger og leverandører
•    Dække op til fredagsmorgenmaden og andre hyggelige begivenheder,
      hvor vi mødes og fejrer stort og småt

Vi ønsker os en ny kollega, der
•    nyder samarbejdet med kolleger på tværs af Clever, er nærværende
      og hjælper altid en kollega eller gæst, når der er behov for det
•    trives som holdspiller, men gerne tager teten og kan arbejde
     selvstændigt 
•    kan bevare roen og overblikket i en travl og dynamisk hverdag
      - også for andre
•    er antibureaukratisk, selvmotiverende og giver sig 100%i
      forhold til det aftalte

Vi ansætter hele mennesker i Clever. Så først og fremmest ønsker vi, at disse punkter vækker genklang hos dig. Vores fokus på vores værdier er båret af et empatisk menneskesyn, og et ønske om at lykkes med en medledende kultur. 

For at blive en succesfuld kollega i People-teamet forestiller vi os, at du er serviceminded og detaljeorienteret – og kommer med en lyst til at være en del af noget større og gøre en forskel. Ja, det kan lyde som en kliche, men du vil være omgivet af kolleger, der har det helt på samme måde.

Din baggrund
Vi har ikke et krav til uddannelse eller brancheerfaring, og du kommer formentlig med nogle års erfaring med at drifte et kontor og bemande en reception. Du taler og forstår dansk.

Ingen hierarkier eller solosejre i Clever
Hos Clever ser vi os selv mere som en organisme end som en organisation. Vi arbejder alle for at nå samme fælles mål – og så nytter det ikke, at vi arbejder hver for sig, i hver vores retning. Derfor finder du ingen solosejre eller hierarkier i Clever. Vi har heller ikke afdelinger og ledere i traditionel forstand. Vi hører hver især til ét team, men derfra arbejder vi frit sammen på kryds og tværs for at nå vores mål. Det kalder vi medledelse.

I Clever bruger vi derfor vores energi på at ansætte kloge, inspirerende, empatiske mennesker, der sammen kan finde den smarte vej og se verden fra nye vinkler. Undervejs siger vi nej til kandidater, der måske har de rette faglige kvalifikationer, men ikke har de menneskelige kvaliteter, som vi synes, er vigtige. For der skal være ligevægt mellem hjerte og hjerne i alt vi gør.

Du kan læse mere om, hvordan det er at arbejde hos Clever på: www.clever.dk/velkommen 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=95c3edc4)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Clever A/S, Støberigade, 2450 København SV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=95c3edc4&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5832543

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet