Personalekonsulent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

 

 

 

HR og Personale i Glostrup Kommune søger en personalekonsulent

 

Glostrup Kommune er en venlig og professionel arbejdsplads, hvor vi gerne giver den en ekstra skalle for at hjælpe hinanden på tværs af organisationen. Vores erfaring siger, at det er sådan, vi lykkes bedst. Og vi håber, at vi kan få dig med på holdet! 

Vi har fokus på fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen, det gode arbejdsmiljø samt udvikling og uddannelse. 

 

Kan du se dig selv i rollen som personalekonsulent med flair for god service og en interesse i at være med til at understøtte den digitale udvikling i vores afdeling og i hele kommunen. Og har du lyst til, sammen med alle dine kolleger i HR og Personale, at være med til at understøtte ledelsen og organisationen med løn- og personaleadministration, organisatorisk sammenhængskraft og udvikling, så er det måske dig vi søger. 

 

HR og Personale søger pr. 1.3. 2024 eller snarest derefter en dygtig kollega til en fast stilling på mellem 34-37 timer.

 

Hvad kan vi tilbyde

 

Godt samarbejde og åbenhed. 

Du bliver en del af en afdeling, hvor vi vægter trivsel og det gode arbejdsmiljø højt. Omgangstonen er uformel og vi koordinerer løbende opgaver og hjælper hinanden, og vi synes det skal være sjovt at gå på arbejde. Vores arbejdsmiljø er præget af åbenhed, engagement, og ledelsesstilen er baseret på selvledelse og høj grad af ansvar hos den enkelte. Vi tilbyder fleksible arbejdstider, så du kan planlægge dit arbejdsliv bedst muligt, naturligvis under hensyntagen til både det kollegiale og det faglige arbejdsfællesskab. 

 

Vi er i alt 11 dedikerede kollegaer, der går op i at levere høj kvalitet, god service og sparring til alle ledere. 

 

Hvad har vi ansvaret for 

Vi har ansvaret for løn- og personaleadministrationen for alle kommunens institutioner og afdelinger, samt udvikling af ledere, organisationen både i forhold til løn og personaleadministration og i forhold til HR og arbejdsmiljø.  
Vi har, udover den almindelige drift, også ansvaret for at understøtte og servicere det politiske niveau, direktionen, de øvrige centre samt det decentrale niveau i alle forhold af personaleadministrativ og HR udviklingsmæssig karakter, der hører under centerets område.   
Hver enkelt medarbejder er i udgangspunktet områdeansvarlig, og har dermed ansvaret for det pågældende område fra ”vugge til grav” – men vi tilpasser opgaverne til den enkeltes kompetencer.

Vi arbejder ihærdigt med at digitalisere mange af brugernes, og vores egne, arbejdsgange. 

 

Vi forventer at du er

En god kollega, og en teamplayer, der kan se værdien af at spille andre gode også. Arbejder systematisk med et godt overblik samt sans for detaljen, når det er nødvendigt. Du kan arbejde selvstændigt, levere høj kvalitet, og at overholde dine deadlines. Vi ønsker os også, at du har interesse for den digitale udvikling, og i at afprøve og være med til at implementere nye og effektive arbejdsgange, så vi sammen kan udvikle på vores drift.  

Du vil bl.a. skulle beskæftige dig med driftsopgaver med løn indenfor dit eget ansvarsområde.
Det handler bl.a. om, at du skal sikre korrekt løn, og søge refusion i syge- og barselssager, afstemme lønrelaterede konti mv.  Og en stor del af din tid kommer til at gå med rådgivning af ledere om løn- og personaleforhold. Hvis du har de rette kompetencer, vil du også skulle varetage hvervet som elevkoordinator, og blive ansvarlig for vores rekrutteringssystem, ligesom du også vil blive involveret i tværgående projekter bl.a. omkring rekruttering. 

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det kan være at du er administrationsbachelor, har en kontoruddannelse eller har relevant erfaring fra en tilsvarende stilling og gerne erfaring med kommunale overenskomster, og relevante IT-systemer. Vi anvender Silkeborg Data, Prisme365 og Virk.dk. 

 

Som personalegoder kan vi bl.a. nævne, at vi har adgang til gratis svømmehal og motionscenter og en god kantine. Vi har mulighed for at leje sommerhuse til favorable priser gennem kommunens feriefond, og vi har en veldreven idræts- og kunstforening, samt mulighed for bruttolønsordning for et erhvervskort med offentlig transport. 

Lønnen forhandles efter gældende regler.

 

Hvis du vil vide mere om stillingen, så du er velkommen til at ringe til Personalekonsulent Kasper Larsen på tlf. 4223 8218 eller HR og Personalechef Mette Falther på mobil 2465 7392. Se også www.glostrup.dk for flere oplysninger om Glostrup Kommune.

 

Vil du gerne være vores nye kollega, så send en kortfattet motiveret ansøgning, eller evt. en kort video, vedlagt CV, så den er os i hænde senest 4. januar 2024. Vi regner med at holde 1. samtaler torsdag den 11. januar og 2. samtaler mandag den 15. januar 2024.  

 

Vi kalder os den københavnske vestegns naturlige centrum. Det stærke og alsidige foreningsliv er Glostrups bankende hjerte. Vi har samtidig et dynamisk erhvervsliv, og vi kan prale af at have næsten lige så mange arbejdspladser, som vi er borgere. Glostrup Kommune har en formidabel infrastruktur med gode tog- og busforbindelser og nem adgang til motorvej. Derudover får vi fire stationer på letbanens rute fra 2025. Glostrup er en veldrevet kommune med kun 15 minutters afstand til Københavns Rådhusplads. Et godt sted at bo og et godt sted at arbejde.

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Glostrup Kommune, Rådhusparken, 2, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5955136

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet