Rådhusvagten på Københavns Rådhus søger rådhusbetjent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som ansat i Rådhusvagten kan vi tilbyde dig gode kolleger i et spændende læringsmiljø og et godt tværfagligt samarbejde, hvor ikke to dage er ens.
Vi tilbyder et helt særligt arbejdsfællesskab, hvor vi altid fremstår empatiske, lyttende, hjælpsomme og respektfulde.


Rådhusvagtens arbejdsområde

  • vejledning og betjening af borgere, turister og gæster
  • vagt og drift til møder og arrangementer
  • vagt- og serviceopgaver på Rådhuset, i Kødbyen, på borger- og jobcentre m.m.
  • skabe ro og tryghed for lokationens brugere og ejer
  • rundering og sikring af kommunale bygninger og udendørs arealer
  • brand- og beredskabsopgaver samt andre sikkerhedsrelaterede opgaver
Kvalifikationer

  • ansvarsbevidst, fleksibel og serviceminded
  • mødestabil og pligtopfyldende
  • samarbejdsevner og god situationsfornemmelse
  • evnen til at holde hovedet koldt i pressede situationer
  • IT-kendskab på brugerniveau
Det er en forudsætning for ansættelsen, at du har kørekort B. Det er en fordel, hvis du har gennemført AMU grundlæggende vagtuddannelse. Det er vigtigt, at du behersker dansk i tale og skrift samt engelsk på lettere samtaleniveau.

Om Rådhusvagten
På Københavns Rådhus sker der lidt af hvert. Hen over året bliver der holdt mange typer af arrangementer. Den ene dag er der bryllup, den næste dag er der politiske møder og borgermøder, og andre dage er der besøg af fx sportsstjerner eller royale.

Det er Rådhusvagtens opgave at få alle til at føle sig velkomne og trygge, når de besøger Rådhuset og vores andre lokationer.

Du vil få ca. 70 nye kollegaer i Rådhusvagten. Du skal være indstillet på skiftende arbejdstider ifølge gældende overenskomst, da Rådhusvagten arbejder døgnet rundt, alle årets dage.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, kvalifikationer og efter principperne i Ny Løn.

Ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.

Til stillingen hører uniform.

Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos teamkoordinator Steen Hertin-Sandkær på 2267 0839.

Søg via linket senest torsdag den 22. juni 2023
Vi afholder løbende samtaler.

Københavns Ejendomme
Københavns Ejendomme har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2.
Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192565&DepartmentId=20946&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848322

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet