Region Hovedstaden: Chauffør til prøveafhentning i CEJ-Logistik, Enhed for Transport og Flådestyring (Vikariat)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en rutineret, pålidelig og servicemindet chauffør i et vikariat til vores prøvetransport i Region Hovedstaden, som transporterer og leverer prøver, pakker, mm. mellem vores kunder i Region Hovedstaden.

Stillingen er et vikariat på 5 måneder, med mulighed for fastansættelse.

Om jobbet

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • Kørsel af forskellige faste planlagte ruter, hvor der kan forekomme ad hoc-opgaver
  • Afhentning og levering af gods i Region Hovedstaden, primært prøver og pakker
  • Afvikling af ruterne efter opgaveliste på smartphone
  • Afvikling af ruterne inden for de givne tidspunkter
  • Kørsel af ruterne i varevogne.
  • Komme med input til optimering af rute
  • Bidrage med input til kollegaerne i vores Kørselsafdeling, så vores opgavesystem er opdateret
Vi tilbyder:

  • Gode og glade kollegaer
  • En arbejdsplads i udvikling
  • Et rart arbejdsmiljø hvor vi hjælper hinanden
  • Fokus på grøn omstilling, hvor vi anvender gas- og elbiler samt el-cykler
  • Sidemandsoplæring i det arbejde du skal udføre
  • Kørsel i gode køretøjer
  • Mulighed for sparring med kollegaer ang. opgaveudførsel
  • En kultur hvor dit input til forbedringer er velkomment
  • Sociale arrangementer hvor vi mødes og hygger
  • Frihed under ansvar
Om dig
Du har erfaring som chauffør og kørekort B.

Vi lægger vægt på, at du:

  • Kan anvende IT på brugerniveau og betjene en smartphone/tablet
  • Er udadvendt, energisk og serviceminded
  • Er i god fysisk form
  • Kan tale og skrive dansk
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Kan arbejde under pres, holde hovedet koldt og samtidig bevare roen
  • Er kvalitetsbevidst i tanke og handlinger
  • Har en god stedsans
  • Er punktlig og mødestabil
  • Har en portion god humor
  • Er fleksibel i forhold til at køre forskellige ruter, med skiftende mødested og mødetider
Vi går meget op i at repræsentere Region Hovedstaden positivt og forventer derfor at du kører ansvarsfuldt og er med til at pleje og vedligeholde vores køretøjer så de fremstår som pæne og nye biler. Husk at du er vores reklame udadtil.

Der indhentes straffeattest i forbindelse med ansættelsen.

Yderligere oplysninger
Arbejdstiden er typisk inden for tidsrummet 08:30 og 17:30, men der kan være vagter der starter eller slutter anderledes. Der kan forekomme vagter på lørdage, søndage og helligdage.

I arbejdet som chauffør skal du bære uniform, som du får udleveret af os.

Din ansættelse vil være på 37 timer pr. uge. i et vikariat på 5 måneder, med mulighed for fastansættelse.

Mødesteder: Vores ruter udgår fra flere forskellige lokationer i Region Hovedstaden og derfor vil dit mødested afhænge af hvilken rute du skal køre den pågældende dag. Lige nu vil dit mødested primært være i Glostrup, men fra februar 2024 vil det primært være i Hillerød.

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Sigrid Karkov Andersen på tlf.: 20138011.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er fredag den 22. september 2023. Samtaler vil blive afholdt løbende.

Vi ser frem til at modtage din motiverede ansøgning, CV og relevante bilag igennem vores online rekrutteringssystem.

Om Enhed for Transport og Flådestyring
Enhed for Transport og Flådestyring er en koncernfunktion, som understøtter logistik på tværs i Region Hovedstaden. Enheden består af ca. 185 medarbejdere, som er fordelt på følgende områder regionens centrallager, transportafdeling, genbrug og donationslager, supportfunktion samt regional logistikudvikling. Vi holder til på Fabriksparken 22 i Glostrup.

Enhed for Transport og Flådestyring servicerer og samarbejder med hospitalerne, psykiatri og praksissektoren blandt andet omkring levering af varer, kørsel af prøver mellem hospitalerne og afhentning af prøver hos praktiserende læger.

Transportafdelingen i Enhed for Transport og Flådestyring består, udover de forskellige chaufførteams, af en kørselsafdeling og en udviklingsafdeling med egen teamleder. I vil derfor få et tæt samarbejde omkring den daglige driftsafvikling, idriftsættelse af nye transportopgaver, kvalitetssikring mm.

Vi er samtidigt ansvarlige for en struktureret, grøn omstilling af regionens flåde på i dag ca. 400 køretøjer fra fossile brændstoffer til CO2-neutrale drivmidler inden 2030, og vi er allerede mere end halvvejs.

Om os
Center for Ejendomme (CEJ) er det koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter med alt fra fredede ejendomme til hospitalsbyggeri.

Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices.

Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventede og velkomne, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Vi er i gang med at skabe et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder for CEJ’s ca. 800 medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner således at vi, sammen med regionens øvrige medarbejdere, skaber en god oplevelse for patienterne.

I CEJ skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen. Vores arbejde giver mening, fordi det handler om liv. Vil du være med til at gøre en forskel?



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Region Hovedstaden, Kongens Vænge 2A, 3400 Hillerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=251333&DepartmentId=21829&MediaId=4724&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5899596

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet