BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Til alsidig regnskabsstilling med god mulighed for at være med til at præge din egen dagligdag
Stillingsbeskrivelse:
Dit primære ansvarsområde bliver alle opgaver vedrørende økonomi og regnskab for et dansk selskab. I det daglige arbejder du tæt sammen med direktørerne og får derfor også god mulighed for at blive involveret i mange andre opgaver.
Da du sidder alene i bogholderiet, kommer du til at sidde med alle de gængse opgaver inden for området. Debitor- og kreditorstyring, alm. bogføring, afstemninger, likviditetsstyring, lønninger m.v.
Du fungerer i det daglige som direktørernes sparringspartner inden for dit kompetenceområde. Det er derfor også dig, som genererer diverse nøgletal og analyser m.v.
Du er firmaets kontaktperson til banker, forsikringsselskaber og lignende.
Det forventes, at du selv tager initiativet til at få opgaverne løst ligesom det forventes, at du byder ind på diverse ad hoc-opgaver, som løbende opstår.
Primære arbejdsopgaver.
- Optimering og strukturering af processer
- Budgettering og Forecast
- Kontrol af faktura jf. kontrakter
- Bogføring & Afstemning
- Controlling, f.eks profit og omkostningsanalyser
- Indberetninger til offentlige myndigheder, fx moms og Danmarks Statistik
- Kvartalsluk
- Klargøring til revisor
Du tilbydes:
En meget selvstændig stilling, hvor du får mulighed for at være med til at sætte dit præg både i hverdagen og på virksomhedens udvikling på den lange bane.
Du vil have stor mulighed for at forme din måde at arbejde på, samt din arbejdsdag i øvrigt.
Løn:
Du vil få en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning.
Egenskaber:
Du er en serviceminded og hjælpsom teamplayer, der er glad og proaktiv. Derudover er du en omhyggelig og engageret person, der er ærekær med dit arbejde.
Du er meget selvstændig, når du arbejder og forstår selv at planlægge og prioritere dine arbejdsopgaver, men er også aktivt bidragende til at dagligdagen fungerer for alle.
Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du er vant til selvstændigt at have ansvaret for et bogholderi i en mindre eller mellemstor virksomhed.
Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.
Sprogkundskaber / IT
Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.
Du er rutineret bruger af Excel og MS Office.
Virksomheden bruger E-Conomic.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
PM-DISTRIBUTION ApS, Vibevej, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5646660