Salgssupporter/koordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du let til smil og falder det dig helt naturligt, altid at give kunderne en god oplevelse? Ønsker du samtidig at være fri af lange arbejdsdage og weekendarbejde? Så er vi måske noget for hinanden.

Til vores store møbelbutik med nye, brugte og upcyclede kontormøbler i Glostrup, søger vi en serviceminded og fleksibel kollega, til fuldtidsstillingen som Salgssupporter. 

Vi er et mindre team der på tværs af funktioner, har det godt med hinanden, elsker at kombinere den gode stemning med en seriøs og effektiv arbejdsdag – og så er vi altid er klar til at hjælpe hinanden, hvor der er behov for det.

I jobbet som Salgssupporter vil indgå opgaver som: 

  • Ordrebehandling og udarbejdelse af tilbud
  • Ekspedition af kunder i butik, på telefon, mail og via vores chat
  • Supportere vores sælgere
  • Kontakt til vores leverandører
  • Koordinering af leveringer, og sikre at vores kunder modtager bestillinger til aftalt tid
  • Reklamationsbehandling

Om du har erfaring med ovenstående eller møbelbranchen, er ikke det vigtigste – det er det derimod at du har lysten til at engagere dig, fungere som et stærkt bagland for vores sælgere, og altid yde den ekstra grad af service som er en urokkelig del af virksomhedens dna. Måske har du erfaring i en lignende stilling eller fra butik, men kan også være nyuddannet indenfor f.eks. handel eller kontor. Derudover forventer vi:

  • At du trives i en til tider travl hverdag med afvekslende opgaver, og sætter alle sejl til for at sikre den gode kundeoplevelse
  • At du evner at bevare et køligt overblik når det går stærkt, og stadig have overskud til at byde vores kunder velkommen med et smil
  • Er fleksibel, udadvendt og omstillingsparat
  • Har flair for gængs brug af IT
  • At du er mødestabil med positiv energi og godt humør

Tiltrædelse: Hurtigst muligt - samtaler afholdes løbende. 

Løn: Efter kvalifikationer. 

Arbejdssted: Naverland 12 – 2600 Glostrup. 

Vi tilbyder et afvekslende job med gode kolleger og attraktive arbejdstider (weekend-lukket) og mulighed for at udvikle sig i stillingen og organisationen. 

Kan du se dig selv i stillingen? Så vil vi glæde os til at høre fra dig! Send din ansøgning, CV og gerne en kort videopræsentation til nv@kontorzonen.dk 

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Nathalie Valladolid på tlf. 2240 7218

Vi glæder os til at høre fra dig! 

KontorZonen ApS forhandler nye, brugte og upcyclede kontormøbler. Vi er med helt fremme når det kommer til salg og levering af klimavenlige kontormøbler til danske virksomheder, offentlige institutioner og hjemmekontorer. Vores sortiment er bredt, og vi har altid et kæmpe udvalg fra alle førende brands og producenter. Vores vision er aldrig at gå på kompromis med kvalitet, og altid levere hurtigst muligt - også når det kommer til større opgaver. Et team af passionerede og meget dedikerede medarbejdere, går hver dag langt for at sikre vores kunder og partnere, service i den absolutte topklasse! 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

KONTORZONEN ApS, Naverland, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6014934

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet