Securitas søger en Informationsansvarlig til fast kunde i København

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du evnerne og modet til at lede et team af informationsmedarbejdere, som dagligt står for at servicere vores kundes gæster? Så er du måske vores nye Informationsansvarlige! 

Vær, hvor det sker 

I Securitas har vi øje for dig - har du øje for den gode service? Vi er på udkig efter dig, der ønsker ansvaret for at overholde og udvikle på serviceniveauet hos vores kunde. 

Er du klar til at gribe udfordringen? 

Du vil blive en del af et stort team af informationsmedarbejdere, hvor du vil samarbejde på tværs af vagtteamet, driften og centeradministrationen.

Dine opgaver vil bestå bl.a. bestå af:  

  • Ansvarlig for informationen samt dag til dag drift. 

  • Gennemførelse af relevante events.

  • Et alsidigt job, hvor to dage ikke er ens.

  • Driftsoverblik og kasseregnskab. 

  • Høj grad af frihed under ansvar.

  • Backup i form af sygdom, ferier mm. 

Den informationsansvarlige er en fuldtidsstilling. Vagterne vil ligge i centrets åbningstid fra 09:45-20:15 i fast vagtplan med fri hver anden weekend.

Hvad forventer vi af dig? 

Du som ansvarlig for vores informationsteam må meget gerne have erfaring med ledelse. Du er serviceminded og god til mennesker. Det vigtigste er, at du er smilende, imødekommende og selvstændig, samt sørger for overblik og struktur i afdelingen. Det er en fordel, hvis du har erfaring med kundeservice, f.eks. fra detail- eller hotelbranchen.  

Vi vil gerne at du trives og lykkedes, derfor ser vi gerne at: 

  • Du er ansvarlig og struktureret af natur.

  • Du har en stærk IT og administrativ baggrund.

  • Du er serviceminded, god til at aflæse mennesker og møde dem i øjenhøjde.

  • Du er en ekstrovert og udadvendt person, der arbejder struktureret og tager ansvar for dine opgaver.

  • Du er klar og forståelig i din kommunikation på dansk, såvel som engelsk (mundtlig og skriftlig).

Du bliver en del af et stærkt sammenhold 

Vi er et team, der sætter pris på ærlighed og hjælpsomhed, vi er gode til at kommunikere og sikrer en fælles forståelse med lige høj interesse for at yde god service hos vores kunder, såvel som god kollegial trivsel. 

Er du klar til at mærke sammenholdet og skabe tryghed?  

Så send os en motiveret ansøgning og CV og fortæl os, hvorfor du gerne vil have et udfordrende og omskifteligt job, hvor den gode kundeservice er i fokus.  

Ansøgningsfristen er 20. marts 2024 med tiltrædelse hurtigst muligt. Vi behandler ansøgningerne løbende. Har du nogle spørgsmål er du velkommen til at kontakte, Driftsleder, Peggy Brøndsted på peggy.brondsted@securitas.dk

Vi glæder os til at møde dig! 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

SECURITAS A/S, Sydvestvej, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5991069

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet