BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du evnerne og modet til at lede et serviceteam, som dagligt står for at servicere en af vores største kunder? Så er du måske vores nye Operations Manager!
Vær, hvor det sker
I Securitas har vi øje for dig - har du øje for den gode service? Vi er på udkig efter dig, der ønsker ansvaret for at overholde og udvikle på serviceniveauet hos vores kunde.
Er du klar til at gribe udfordringen?
Vores Operations Manager må meget gerne have erfaring med ledelse og brænde for at skabe gode relationer og sikre den bedste service til vores kunder. Derfor skal du kunne håndtere, at kunden stiller krav til os og ønsker at følge op på vores arbejde.
Dine opgaver vil bl.a. bestå af:
-
Daglig ledelse af Service- og Receptionsteam
-
Vagtplanlægning og onboarding af nye medarbejdere
-
Daglig kontakt til huset og dets lejere
-
Fakturering
Operations Manageren er en fuldtidsstilling.
Du vil være fast tilknyttet kunden on-site, hvor arbejdstiden vil være i tidsrummet 07:00-18:00.
Hvad forventer vi af dig?
Du er serviceminded og god til mennesker. Det vigtigste er, at du er smilende, imødekommende og selvstændig, samt sørger for overblik og struktur i afdelingen.
Vi vil gerne at du trives og lykkedes, derfor ser vi gerne at:
-
Du er ansvarlig og rolig af natur, også de dage med travlhed
-
Du har flair for IT og administrativ baggrund
-
Du er en ekstrovert og udadvendt person, der arbejder struktureret og tager ansvar for dine opgaver
-
Du er klar og forståelig i din kommunikation på dansk, såvel som engelsk (mundtlig og skriftlig)
-
Du er serviceminded, god til at aflæse mennesker og møde dem i øjenhøjde
Du bliver en del af et stærkt sammenhold
Et sammenhold hvor du bliver en del af vores afdeling Reception & Services. Du vil være fasttilknyttet én kunde, men blive beriget med et dynamisk service- og receptionsteam.
Vi er et team, der sætter pris på ærlighed og hjælpsomhed, vi er gode til at kommunikere og sikrer en fælles forståelse med lige høj interesse for at yde god service hos vores kunder, såvel som god kollegial trivsel.
Er du klar til at mærke sammenholdet og skabe tryghed?
Så send os en motiveret ansøgning og CV og fortæl os, hvorfor du gerne vil have et udfordrende og omskifteligt job, hvor den gode kundeservice er i fokus.
Ansøgningsfristen er 1. april 2024 med tiltrædelse hurtigst muligt. Vi behandler ansøgningerne løbende. Har du nogle spørgsmål er du velkommen til at kontakte, Driftsleder, Brynhild Kjelnæs på brynhild.kjelnaes@securitas.dk.
Vi glæder os til at møde dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
SECURITAS A/S, Sydvestvej, 2600 Glostrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5998353