Securitas søger en studentermedhjælper med flair for administrativt arbejde

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig et job, hvor dine administrative evner til at samle trådene for kollegaer og kunder, er med til at gøre en forskel for andre? Så kan du blive vores nye studentermedhjælper! 

Vær, hvor det sker 

Som Studentermedhjælper hos os får du ansvar for at vejlede, rådgive og supportere vores erfarne konsulenter og teknikere, der hver dag sørger for brandsikringen af virksomheder i alle brancher og størrelser. Du får spændende arbejdsopgaver, der spænder bredt. Den ene dag står du for ekspeditionssalg, den anden dag er det klargøring af kundekontrakter. 

Er du klar til at gribe udfordringen?  

I denne rolle tager du hånd om de forskelligartede administrative opgaver inden for salg- og vedligehold af løsninger. Du har medansvar for at udføre sagsbehandlinger af salgs- og servicedriftsopgaver og vedligeholde ERP-systemet. 

Dine arbejdsopgaver inkluderer bl.a.:   

  • Sagsbehandling af salgs- og servicedriftopgaver

  • Vedligholdelse af ERP-system

  • Tastning af bestykningsoversigter

  • Ad hoc opgaver i salgs- og serviceteamet

Vi leder efter en studentermedhjælper, som har mulighed for at støtte op om teamet i 15-20 timer om ugen. Vi er naturligvis fleksible i forhold til eksamensperioder. Vi forventer ikke, at du kan det hele fra dag et, så vi sørger naturligvis for at klæde dig på til opgaven med en grundig oplæring i alle procedurer og systemer. 

Hvad forventer vi af dig? 

Du er stærk i forhold til administrative opgaver og forstår vigtigheden af være detaljeorienteret og sørge for orden og overholdelse af deadlines. 

Vi vil gerne at du trives og lykkes, derfor ser vi gerne at:    

  • Du ved, at både nytilkomne og rutineopgaver er en nødvendig del af ”pakken” 

  • Du har godt kendskab til Microsoft Office-pakken

  • Du er ikke bange for at sætte dig ind i nye systemer. 

Du bliver en del af et stærkt sammenhold 

Du kommer ind i et stærkt sammenhold og bliver en del af et professionelt og selvstændigt team, som også spreder en masse godt humør på kontoret. Derudover kommer du med på en spændende rejse, hvor der er plads til højt humør, drømme, det brede smil og det kollegiale sammenhold. 

Vil du være med til at skabe tryghed og blive en del af sammenholdet? 

Så send din motiverede ansøgning og dit CV via ”ansøg”. Vi holder samtaler løbende, så send hellere i dag end i morgen og senest den 13/03 - 2024. Ansættelse fra 01/04 2024 eller efter aftale. 

Ønsker du flere oplysninger om stillingen eller virksomheden, er du velkommen til at kontakte Mette Adrian på mail mette.n.adrian@securitas.dk

Vi glæder os til at høre fra dig! 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Glostrup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

SECURITAS A/S, Sydvestvej, 2600 Glostrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5987992

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet