BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du på udkig efter et fleksibelt og givende deltidsjob? Vi søger flere informationsmedarbejdere i København. Som informationsmedarbejder i Securitas, skaber du hver dag tryghed for vores kunder ude i de københavnske centre!
Vær, hvor det sker
Forestil dig et job, hvor du kan være, hvor det sker. Du er det bankende hjerte hos vores kunder. Du er vores kunders ansigt udadtil, hvor du har ansvaret for at yde en service i første klasse.
Er du klar til at gribe udfordringen?
Du er ansvarlig for levering af ydelser til kunden, iht. indgået aftale. Det er dit ansvar at gå forrest for at sikre at centrets besøgende får en god oplevelse.
Dine arbejdsopgaver inkluderer bl.a.:
-
Håndtere spørgsmål fra centrets besøgende. Dette kan dog indebære alt fra navigering i centret til spørgsmål om parkering.
-
Besvarelse af mails og telefoniske henvendelser.
-
Salg af centrets gavekort.
-
Opgaver relateret til centrets administration, herunder besvarelse af Goodays anmeldelser fra kunder.
-
Diverse administrative opgaver.
Vi søger 2 nye kollegaer på deltid på henholdsvis 23 timer og 13 timer ugentligt. Arbejdstiden vil primært være hverdage og weekender fra 09:45-20:15. Der er ekstra travlt i ferieperioder, så her vil der være mulighed for flere timer.
Hvad er vores forventninger til dig?
Du er serviceminded helt ud til fingerspidserne, god til at aflæse mennesker og møder dem i øjenhøjde. Vi forventer at du kan være fleksibel og lydhør overfor krav og ændringer fra kunden. Du skal kunne kommunikere, tage ansvar samt hjælpe med problemløsning i fællesskab med kunden og øvrige samarbejdspartnere.
Vi vil gerne at du trives og lykkes, derfor ser vi gerne at:
-
Du har gode kommunikationsevner og kan formulere dig professionelt, både mundtligt og skriftligt.
-
Du har god kommerciel forståelse.
-
Du er tryg i MS Office, herunder Outlook og Excel.
-
Du taler og skriver dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt.
Du bliver en del af stærkt sammenhold
Et sammenhold hvor du bliver en del af vores afdeling Reception & Services. Du vil være fasttilknyttet én kunde, men blive beriget med et dynamisk afløserteam, som har til ansvar at få din reception til at køre snorlige ved ekstra behov eller ferie og sygdom.
Vi er et team, der sætter pris på ærlighed og hjælpsomhed, vi er gode til at kommunikere og sikre en fælles forståelse med lige høj interesse for at yde god service hos vores kunder, såvel som god kollegial trivsel.
Er du klar til at mærke sammenholdet og skabe tryghed?
Så send din motiverede ansøgning og dit CV via ”ansøg”. Vi holder samtaler løbende, så send hellere i dag end i morgen og senest den 20. marts 2024. Ansættelse sker så hurtigt som muligt.
Ønsker du flere oplysninger om stillingen eller virksomheden, er du velkommen til at kontakte driftsleder, Peggy Brøndsted, på mail peggy.brondsted@securitas.dk.
Vi glæder os til at møde dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Glostrup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
(10-25 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
SECURITAS A/S, Sydvestvej, 2600 Glostrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5991055